Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Vakantie= games uitspelen! » Algemene spelerij

Forum

Vakantie= games uitspelen!

1

donderdag 18 december 2008 om 13u42Mathias
Mathias
Chain Chomp (559)
1291

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Ah. Na een positieve jury gisteren, kan ik met een gerust hart van de vakantie beginnen genieten. Ok, begin januari 3 examens, maar in (games)uren is dat nog heel veraf.

Vakantie. Dat wil voor mij deels zeggen: spellen uitspelen, en nieuwe beginnen. Op het lijstje staan: Castlevania: Order of Ecclesia voor de DS (kwam twee weken geleden uit, midden in m'n werk. Kun je voorstellen: én gamen, én aandacht besteden aan schoolse zaken?!) dat echt weeral een goed spel is, ga er weer volledig in op. En maar levelen, en zoeken naar dat ene item dat je net iets sterker maakt. Heerlijk.

Als Castlevania uit is, liggen er nog enkele spellen klaar. Secret of Mana, wat ik ook MOET spelen, die nieuwe Wario Land voor de Wii, die ik eerlijk gezegd een beetje vind tegenvallen, castlevania 2 voor de NES (nogmaals merci Luigi ;-)), donkey kong country 2 (jep, nog niet uit :-(), dragonball tenkachi 3 (ik denk dat ik die laat liggen :-)) en...Metroid Prime!

Gisteren heb ik met een maat van m'n klas games gewisseld, hij kreeg Okami in ruil voor Metroid Prime. Normaal nam ik mario & luigi 2, maar omdat ik nog nooit een Metroid heb gespeeld leek dat wel een goeie keuze.

Is het echt zo'n goed spel? Want dit is sowieso het spel waar ik aan begin als Castlevania uit is. En hebben jullie nog veel spellen die uitgespeed moeten worden?
donderdag 18 december 2008 om 13u44Mathias
Mathias
Chain Chomp (559)
1291

Bewerkt: donderdag 18 december 2008 om 14u57

Doeme, ik zie juist dat ik 2 keer hetzelde bericht heb gepost in het forum. Thomas, werk aan de winkel! ;-)

Edit Thomas: opgelost !
donderdag 18 december 2008 om 15u06Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Verdorie, wat een lijst om nog te spelen :) . Ik wilde dat ik zoveel spelletjes nog had liggen. Als je drie januari examen hebt, moet je dan niet leren in de kerstvakantie? Voor mij zijn de komende drie weken geen vakantie, maar keiharde blok hoor ;) .

Ik weet eigenlijk nog niet welk spel ik ga spelen in de vakantie. Misschien dat ik aan de kerstman Fallout 3 nog vraag, maar daar ben ik niet zeker van. Eens gaan loeren in de budget bak van de PS3 is veel leuker omdat je dan met meer spellen naar huis kan voor dezelfde hoeveelheid geld.

Op je vraag van Metroid Prime kan ik niet antwoorden, heb enkel nog maar de NES-variant gespeeld. Ook een aanrader trouwens ;) .

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
donderdag 18 december 2008 om 15u42Mathias
Mathias
Chain Chomp (559)
1291

Bewerkt: donderdag 18 december 2008 om 15u45

Aha, nee ik heb in januari maar 3 examens wilde ik zeggen ;-)
Dat zijn er dus niet zo veel, en volgens mij moet jij sowieso véél meer blokken dan mij, aangezien onze cursussen niet super dik zijn. Veel succes daarmee trouwens;-)

Edit: Neemt niet weg dat ik ook eens zal moeten beginnen met mijn nota's te verzamelen :-p
donderdag 18 december 2008 om 16u06Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Metroid prime 1 en 2 op game cube zijn beiden super games... Metroid prime weet ik zelf niet.

Ikzelf ga in de vakantie Fallout 3, tomb raider underworld, GTAIV en command & conquer red alert 3 voor PC uitspelen.
Voor PS3 ga ik gewoon nog wat resistance spelen en voor retro ga ik me storten op starwing, lylat wars en heb ook nog magic sword, taz mania, wario's woods en de mario games liggen :)
donderdag 18 december 2008 om 16u58Crazy Nut BE
Crazy Nut BE
Fox McCloud (470)
14950

Ik zal helaas ook weinig tijd hebben in de Kerstvakantie om te gamen, maar gelukkig zijn mij examens een week vroeger gedaan, zodat ik twee weken vrij heb:-) Dan zal ik mij uitleven met Fallout 3, Mass Effect (is een beetje blijven liggen), Zelda: alttp en normaal gezien Empire: total war, maar dat is blijkbaar een maand uitgesteld:-(
donderdag 18 december 2008 om 17u28Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Empire: Total War is de opvolger van Rome :) ? Geniaal... komt enkel op de PC uit zeker :( ?

Mooie plannen allemaal, spijtig dat ik nog tot 29 januari moet wachten tot de examenperiode achter de rug is. Die mannen van rechten hebben precies ook altijd feest, he Crazy Nut BE :p .

donderdag 18 december 2008 om 18u29Yurf
Yurf
Samus (68)
1000

Door Fallout 3 op Xbox 360 laat ik mijn andere (retro) games liggen. Dat spel kan ik gewoon blijven spelen (nog meer dan bij Morrowind en Oblivion vroeger).

Wat ik nog moet/wil (uit)spelen:

Rambo III (Mega Drive)
Crack Down (MD)
An American Tale: Fievel Goes West (SNES)
Burai Fighter (NES)
maandag 29 december 2008 om 10u33Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Heb onlangs Resistance: Fall of Man gekocht en heb het gisteren dan ook maar uitgespeeld... van een verslavend spel gesproken :) . Een ijzersterk verhaal, geweldige gameplay en enorm origineel, meer moet dat niet zijn ! Ik zat echt te trillen van spanning in mijn zetel naar het einde toe :p .

maandag 29 december 2008 om 10u46Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

wacht maar tot je resistance 2 speelt ;)
1
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.