Ah. Na een positieve jury gisteren, kan ik met een gerust hart van de vakantie beginnen genieten. Ok, begin januari 3 examens, maar in (games)uren is dat nog heel veraf.
Vakantie. Dat wil voor mij deels zeggen: spellen uitspelen, en nieuwe beginnen. Op het lijstje staan:
Castlevania: Order of Ecclesia voor de DS (kwam twee weken geleden uit, midden in m'n werk. Kun je voorstellen: én gamen, én aandacht besteden aan schoolse zaken?!) dat echt weeral een goed spel is, ga er weer volledig in op. En maar levelen, en zoeken naar dat ene item dat je net iets sterker maakt. Heerlijk.
Als Castlevania uit is, liggen er nog enkele spellen klaar.
Secret of Mana, wat ik ook MOET spelen, die nieuwe
Wario Land voor de Wii, die ik eerlijk gezegd een beetje vind tegenvallen, castlevania 2 voor de NES (nogmaals merci Luigi

),
donkey kong country 2 (jep, nog niet uit

),
dragonball tenkachi 3 (ik denk dat ik die laat liggen

) en...
Metroid Prime!
Gisteren heb ik met een maat van m'n klas games gewisseld, hij kreeg Okami in ruil voor
Metroid Prime. Normaal nam ik
mario & luigi 2, maar omdat ik nog nooit een Metroid heb gespeeld leek dat wel een goeie keuze.
Is het echt zo'n goed spel? Want dit is sowieso het spel waar ik aan begin als Castlevania uit is. En hebben jullie nog veel spellen die uitgespeed moeten worden?