Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
The Super Mario Bros. Super show! » Algemene spelerij

Forum

The Super Mario Bros. Super show!

1

maandag 15 december 2008 om 13u06Crazy Nut BE
Crazy Nut BE
Fox McCloud (470)
14950

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van de eerste 3 delen van The Super Mario Bros. Super show op video (eentje gevonden op de rommelmarkt, de andere twee op het internet):-d Maar ik vroeg mij af of er maar 3 delen zijn? Op wikipedia zie ik immers dat er een 60tal afleveringen zijn gemaakt, en op elke video staan er maar 2. Wie weet er meer?
maandag 15 december 2008 om 22u52Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Bij mijn weten zijn er ook slechts drie videobanden... misschien dat die andere video's niet in het Nederlands zijn uitgegeven :) ?

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
donderdag 18 december 2008 om 13u31Mathias
Mathias
Chain Chomp (559)
1291

Aha! Lucky bastard ;-)
't Was toch die show waarin ze die slechte (maar jeugdsentimentele, en dus ergens "leuke";) cartoon van Zelda in gaven, niet? 'Excúuuuse me, princess!'
Klassiek gewoon :-p

Ik ben trouwens op zoek naar de Super Mario Bros film. Ik had hem vorig jaar geleend van een vriend, maar die wil die natuurlijk niet verkopen ofzo;-) Hilarische film, echt. Had bijna de carrière van Dennis Hopper naar de vaantjes geholpen:-o
donderdag 18 december 2008 om 15u15Crazy Nut BE
Crazy Nut BE
Fox McCloud (470)
14950

Ik denk dat ze hem wel samen uitzonden met de Zelda tekenfilm (die sinds een paar jaar trouwens op dvd te verkrijgen is), maar dit is de echte show: http://nl.youtube.com/watch?v=3w2fi_f5OLY . De Super Mario Bros. film zoek ik ook nog, daar heb ik nog jeugdherinneringen aan:-d
vrijdag 19 december 2008 om 22u56Luigi
Luigi
Chain Chomp (575)
1048

ik heb er ook maar 3 :p

----------------------------------------
http://itsmariocollectiontime.wordpress.com
1
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.