Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Router probleem » Zeverhoek

Forum

Router probleem

1

dinsdag 18 november 2008 om 22u40Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Hey,

Ik heb vandaag een nieuwe router gekocht (de DIR-635 Wireless N router (D-link))
Ik sluit hem helemaal aan zoals in het boekje en op de CD vermeld staan en ik doe de instal config van op de CD.
Nu heb ik enkel internet op de PC waar ik de installatie met deed (dus degene die ook met de modem verbonden staat). Mijn andere PC's krijgen echter geen internet enkel een LAN verbinding.

Zijn er enkele instellingen die ik moet doen om op mijn andere PC's internet te krijgen?

btw, deze PC is rechtstreeks naar de router.
Die andere gaan zo: 1 is rechtstreeks naar de router, de andere aan die PC (een link) dus ik moet altijd PC1 aanzetten voor ik op PC 2 internet heb.

Alvast bedankt!
dinsdag 18 november 2008 om 23u30Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Bewerkt: dinsdag 18 november 2008 om 23u32

Alle PC's zijn toch via een Ethernet-verbinding aangesloten? Of zijn ze draadloos aangesloten?

In het geval van draadloos: drivers voor de modem correct installeren. Filtert de modem op MAC-adres? Zoja, uitschakelen ofwel alle PC's hun MAC-adres in de modem steken. Ben je zeker dat je het juiste wachtwoord op de overige PC's ingeeft voor de draadloze verbinding?

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
woensdag 19 november 2008 om 19u07Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Heb het al gevonden (wat internet, een telefoon)... Het was dus de configuratie en heb 1 van de 2 PC's nu ook draadloos verbonden., nu wekren ze allemaal
1
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.