Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Enkele opmerkingen ivm forum » Ideeën

Forum

Enkele opmerkingen ivm forum

zaterdag 26 januari 2008 om 09u33KennyB
KennyB
Goomba (9)
1000

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Enkele opmerkingen:

1: De link naar de "instellingen werkt" niet
2: Mischien een "voorbeeld" knop om een voorbeeld van je bericht dat je gaat plaatsen?
3: Geen postcount ? :-( Een forum zonder postcount is voor mij zoals een frituur zonder frieten :-d
zaterdag 26 januari 2008 om 10u21Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Hoi KennyB,

Een aantal zaken is nog in de maak zoals de instellingen. Gun ons even de tijd, het komt allemaal goed! :-)

Tot die tijd kun je jezelf vast wel vermaken met nieuwtjes etc. Heb je bijvoorbeeld het filmpje van The Angry Video Game Nerd al gezien? ;-)
zaterdag 26 januari 2008 om 10u36Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Hallo Kenny !

Als ik mij niet vergis ben jij afkomstig uit Limburg :) ?

Je opmerkingen: de instellingen werken inderdaad nog niet, maar volgende week zaterdag of zondag zal het zeker online staan. Een voorbeeldknop, goed idee. Zal ik in het forum bijmaken, evenals een 'edit-knop'. Postcount had ik er express niet ingestoken omdat je dan geen 'onderscheid' maakt tussen bezoekers. Iedereen is gelijk :) . Als je het echt héél graag zou hebben, zal ik het er in de loop van de week eventjes aan toevoegen ;) .

Bedankt voor je bezoekje en registratie.
Er moet nog veel gebeuren, maar dat zal nog wel komen. Alle hulp is trouwens welkom :) !

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
zaterdag 26 januari 2008 om 10u43Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

@ Thomas, als je dan toch gaat sleutelen... ;-) Een knopje berichten sinds laatste bezoek is echt héél handig! :-)
zaterdag 26 januari 2008 om 19u34KennyB
KennyB
Goomba (9)
1000

@ Thomas:

Een knopje "Quote" zou eveneens ook handig zijn :-d

En ik ben idd van Limburg, zoals je al opgemerkt hebt in de andere thread.

Ivm met die postcount, voor mij hoeft het niet perse... Ik vind het gewoon aangenamer met ;-) Zo kan ik wel onderscheid maken tussen de nieuwelingen en de "anciens"
zaterdag 26 januari 2008 om 20u05Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Is geen werk hoor, die functie is ingebouwd, moet hem alleen nog inschakelen. Hier en door nog wat aanpassen enzo, maar dat doe ik allemaal in één keer, dan zitten er niet van die kleine foutjes in. In de week zal het wel werken ;) .

Citeerfunctie zal ik er ook aan toevoegen :) .

dinsdag 29 januari 2008 om 12u07Yurf
Yurf
Samus (68)
1000

Mijn opmerkingen:

- In de onderwerpenlijst van een subforum moet je altijd eerst naar de 1e pagina van de topic gaan ipv onmiddellijk op een paginanummer te kunnen klikken.
- Er staat niet wanneer de laatste reactie was, enkel de datum van het starten vd topic.
- Ik vind persoonlijk dat het forum nogal smal is. Als iemand een lange tekst gaat typen, dan gaat het onoverzichtelijke worden. Het kan natuurlijk ook aan mijn laptop liggen, dat weet ik niet. :-p
dinsdag 29 januari 2008 om 12u39Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

• Bedoel je met je eerste opmerking dat je liefst naar de laatste pagina gaat bij een topic? Normaal gezien moet hij dat sowieso doen, terwijl er ergens iets fout gaat.

Ik zal het alleszins noteren ;) .
  • Die datum van de laatste reactie staat er inderdaad niet. Dit is gedaan omdat het anders te druk zou worden op het smalle forum (zie volgend puntje).
  • Het forum is inderdaad nogal smal. Eerst dacht ik dat het niet erg zou zijn, maar het lijkt mij ook wel handiger als het soms wat breder is. Volgend weekend zal ik daar alleszins een oplossing voor zoeken, met andere woorden: de site breder maken ;) .

• Bedankt voor je ideëen, ik zal er zeker rekening mee houden !

dinsdag 29 januari 2008 om 17u34Yurf
Yurf
Samus (68)
1000

Bij mijn eerste opmerking bedoel ik dat naast/onder de meeste topics op andere fora het volgende staat:

1, 2, ..., laatste pagina

Waardoor je gemakkelijker kan manoevreren. ;)

Het is ook leuk om aan de icoontjes te zien in welk subforum of welke topic er een nieuw bericht is. Ik heb de indruk dat dat nu nog niet is. :)
dinsdag 29 januari 2008 om 17u55Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Mmm, ok... ik zal eens kijken naar dat eerste ;) .

De icoontjes doen dit normaal gezien wel. Niet bij de fora, maar sowieso wel bij een overzicht van de berichten.

zondag 3 februari 2008 om 19u18Yurf
Yurf
Samus (68)
1000

Een idee (weeral :-p):

Zou het niet handiger zijn bij "Spelaanbod" onder de consoles om ipv:

The Addams Family ==> Addams Family, The

te zetten? Dat maakt het eenvoudiger om alfabetisch te zoeken in de lijst. ;)
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.