Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Amerikaanse presidentsverkiezingen » Zeverhoek

Forum

Amerikaanse presidentsverkiezingen

1

dinsdag 21 oktober 2008 om 17u46Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Hola !

Omdat ik de Amerikaanse presidentsverkiezingen wel wat volg en deze binnen twee weken worden beslecht, dacht ik dat het misschien leuk was om er eens een topic over te starten :p .

Zoals op mijn blog te lezen ben ik pro Obama, hoezee... vooral omdat hij goede standpunten heeft, maar nog meer omdat McCain en Palin een dino en een barbiepop bij elkaar zijn :) . (Leuk filmpje overigens over de persoon die Palin parodieert, alhier.)

Voor wie zijn jullie? Laat de discussie losbarsten... en ohja, vrees niet om leuke filmpjes of afbeeldingen ofzo te plaatsen, dat maakt het allemaal maar leuker :d !

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
dinsdag 21 oktober 2008 om 19u36Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Bewerkt: dinsdag 21 oktober 2008 om 19u36

Ik ga vooral niet voor obama ik ga niet alle redenen opnoemen maar hier is er alvast een.

http://www.youtube.com/watch?v=65I0HNvTDH4
dinsdag 21 oktober 2008 om 21u11I and I
I and I
Luigi (693)
1299

mij interesseert het geen hol .... ik weet niet hoe ingis erover denkt maar zelfs in eigen land kan het me weinig schelen, dus waarom dan wel in een ander?
hoe je het ook went of keert, ik ben anti-politiek :)

Yoshi's Treasure Pile (onze collectie)
woensdag 22 oktober 2008 om 09u58Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Haha, Tetsuo :) . Dat is toch geen reden om er niet op te stemmen :p . Best wel grappig filmpje... You've got Barackrolled !

Bwa, zonder politiek kan je niet leven en het is voor onze samenleving van groot belang. De Amerikaanse verkiezingen mogen misschien een ver van je bed show zijn, maar de aanstelling van de president heeft wel een wereldwijde invloed. Zo is Obama, bijvoorbeeld, tegen de oorlog in Irak, erwijl McCain er juist voor is...

Gekke filmpjes, altijd welkom :d !

woensdag 22 oktober 2008 om 15u17Crazy Nut BE
Crazy Nut BE
Fox McCloud (470)
14950

Ik ben Mccain aanhanger, omdat Mccain weet wat goed is voor de mensen! En ik wil er ook nog even aan toevoegen dat hoewel Obama troepen uit Irak wil terugtrekken, hij tegelijk meer troepen naar Afghanistan wil sturen.
donderdag 23 oktober 2008 om 11u30Mathias
Mathias
Chain Chomp (559)
1291

Obama, sowieso. Hoewel in bepaalde opzichten Mc Cain gematigder lijkt dan Bush, is en blijft hij een oorlogsveteraan en een strateeg. En dat schrikt me af. Het feit dat hij zijn campagne tegen Obama ook heel smerig speelt, vindt ik ook een afknapper. Ma bon, ik ben altijd al tegen de republikeinen geweest, veel te conservatief.

Btw, Obama heeft wel wat weg van president Palmer, ui 24, moest iemand dat gezien hebben. Geen reden om hem te kiezen, maar het is toch eigenaardig ;-):-o
donderdag 23 oktober 2008 om 11u54Mathias
Mathias
Chain Chomp (559)
1291

Ahja, heb ik vanmorgen in de krant gelezen: die trut van een Palin (sorry, maar het is gewoon zo :-)) heeft duizenden dollars uitgegeven aan snoepreisjes voor het hele gezin en aan het uitbreiden van haar garde-robe. En dat allemaal op kosten van de werkende Amerikaan. Grappig en pijnlijk, des te meer omdat ze die Joe The Plumber vorige week als grote voorbeeld aanhaalden.

Ja, je ziet, ik volg dat allemaal nogal intensief :-p
donderdag 23 oktober 2008 om 14u10Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Ha, ik las het gisterenavond ook kort in de krant... bizarre toestanden allemaal. Zo maak je je niet populair, maar de conservatieve achterban heeft vaak wel centen genoeg :) .

Ik kijk alleszins echt wel uit naar de verkiezingen binnen twee weken, spannend :p ...

donderdag 23 oktober 2008 om 17u59Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

donderdag 23 oktober 2008 om 19u22Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Haha, grappig :) . Vandaag trouwens een nieuwe poll waarin McCain terug op gelijke hoogte staat met Obama...

1
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.