Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
[DS] The Legend of Zelda: Phantom Hourglass » Algemene spelerij

Forum

[DS] The Legend of Zelda: Phantom Hourglass

dinsdag 7 oktober 2008 om 18u45Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Sinds een twee-, drietal dagen ben ik bezig met The Legend of Zelda: Phantom Hourglass op de Nintendo DS en ik moet daar iets over vertellen: g-e-n-i-a-a-l ! Hoe cool is Zelda op de DS gewoon :p ?

Alle kleine dingetjes waar ik mij op de Super Nintendo aan ergerde zijn opgelost op de Nintendo DS, geweldig ;) . Ook het gebruik van de stylus werkt zeer goed en intuïtief. Af en toe wist ik totaal niet wat ik moest doen, zoals in de microfoon blazen bijvoorbeeld, maar gelukkig kwam ik er snel achter wat er moest gebeuren.

Geniaal, geniaal... :d

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
dinsdag 7 oktober 2008 om 18u56Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Inderdaad dit is een geniaal spel! Ik heb het op de DS van men broer gespeeld... En toen je de vlam moest uitblazen :o ik heb een half uur achter de DS gezeten > toen liet ik een zucht die toevallig in de mic ging O.O echt super.
dinsdag 7 oktober 2008 om 19u02Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Haha, hier juist van hetzelfde :p . De DS lag op mijn bureau en ik wist echt niet meer wat te doen... ik boog voorover en deed "pfff" uit frustratie. Toen ik opkeek was de vlam ineens uit :d ! Toen had ik snel door wat er moest gebeuren. De stylus, twee schermen en de microfoon hebben iets extra. Het verhaal vind ik trouwens ook wel goed uitgewerkt :) .

Nu zit ik bijna aan de derde tempel, hoezee !

woensdag 8 oktober 2008 om 08u36Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Het is wel een van de mindere Zelda's maar wel een heel cool spel. Temeer omdat alle mogelijkheden van de DS zijn benut.

Je zal het nog lastig krijgen en heel wat foefjes moeten uitvinden maar dat ik juist zo leuk! :-d
woensdag 8 oktober 2008 om 11u07Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Bwa, ik vind het zeker zo goed als A Link to the Past ;) . Die foefjes zijn inderdaad niet min. Om het derde geheim in de tempel van de Ocean King te krijgen... ik had echt geen flauw idee wat ik moest doen. Gelukkig bestaat er tegenwoordig internet :d .

woensdag 8 oktober 2008 om 11u47Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Bewerkt: woensdag 8 oktober 2008 om 11u48

Ah, jij gebruikt walktroughs! :-)

Edit: zo bedoel ik mijn vorige bericht niet hoor, Phantom Hourglass is een cool spel!
woensdag 8 oktober 2008 om 12u39Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Nee, ik gebruik geen walkthrough. Enkel op dat moment had ik geen flauw idee wat ik moest doen ! Daar had ik nooit aan gedacht... heb het toen maar eventjes opgezocht, anders was ik volgend jaar nog bezig :) .

Ik zit nu in de Temple of Courage, spannend :p ...

woensdag 8 oktober 2008 om 12u41Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Ah zelda met walktroughs :p Dat is niet leuk man :)
woensdag 8 oktober 2008 om 13u07Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Ik hoop dat je genoeg Courage hebt! ;)

woensdag 8 oktober 2008 om 15u07Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Haha, Vincent... ik denk het wel. Eerst nog wat werken en dan strakjes verder spelen :) ! Ik vind het echt een geniaal spel.

Nogmaals, Tetsuo: ik speel niet met een walkthrough. Dat vind ik zelf niet leuk... ik wist gewoon totaal niet wat ik moest doen en zat er al een heel uur op te denken. Dan heb ik gewoon eventjes gekeken, anders laat ik het spel gewoon liggen en dat is ook niet de bedoeling ;) .

woensdag 8 oktober 2008 om 20u24Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Bewerkt: woensdag 8 oktober 2008 om 20u24

Nee...laten liggen moet je niet doen. Ik ben het al een keer opnieuw begonnen omdat ik het een tijdje niet speelde. Toen ik het weer op wilden pakken wiste ik niet meer goed over het hoe en wat...
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.