Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Het moest er van komen... » Algemene spelerij

Forum

Het moest er van komen...

1

donderdag 2 oktober 2008 om 11u24Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
In het kader van de naajaars schoonmaak en natuurlijk om Marij tevreden te houden is het ondenkbare nu toch echt gebeurd... Mijn retro consoles zijn naar boven verhuisd.... De laatste tijd speelde ik alleen nog maar op de Wii en sinds GTAIV in huis is, is de XBOX mijn favoriete console.

Helaas pindakaas

Daar staan ze dan, helemaal alleen. Hopelijk voor niet te lang want stof vangen, daar zijn ze niet voor. :-) In diezelfde kamer staat een TV, jammer genoeg een wat verouderde zonder scart aansluiting. Ik zal er dus wat op moeten bedenken maar aangesloten en speelbaar worden ze zeker weer!

De rest beneden ziet er nu wel netjes uit, geen snoeren meer overal waar iedereen zijn nek over breekt. Gewoon ordelijk en netjes opgeruimd.

Helaas Pindakaas

Rest mij de vraag... Moet ik nu ook hier vertrekken? Want eerlijk is eerlijk, ik speel (momenteel en al een tijdje) geen retro consoles meer. Spelbesprekingen zullen uit mijn toetsenbord niet zo snel de weg weten richting Retro Nintendo.
donderdag 2 oktober 2008 om 12u21Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Bewerkt: donderdag 2 oktober 2008 om 12u22

Edit:

Ik kan mijn bericht niet editten. ;-) (Thomas, help!!)

Verkeerd geplaatst, het hoort hier niet thuis. Misschien meer iets voor "Zeverhoek"?

:-)
donderdag 2 oktober 2008 om 17u13Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Je kan idd je eerste post in het topic niet bewerken :p

je moet ofc niet vertrekken, je kan natuurlijk geen spelbesprekingen schrijven (atm) maar je kan het wel volgen (aankopen ed.) Je kan ook blijven voor de algemene games en zeverhoek > anyway, je zal mijn experimenten moeten volgen ;-)
donderdag 2 oktober 2008 om 22u09Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Ha nee natuurlijk ga ik niet zomaar weg! ;-) Ik zat maar wat te keuvelen. :-)
vrijdag 3 oktober 2008 om 13u31Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Arme Vincent... nuja, binnenkort een speciale retro-speelkamer inrichten ;) . Stiekem ben ik jaloers op je WaveBird voor de Gamecube ! Daar ben ik ook nog steeds naar opzoek :) .

Je TV ziet er trouwens wel leuk uit. Vooral de Wii staat geinig: zo'n klein dingetje in vergelijking met de rest...

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
vrijdag 3 oktober 2008 om 13u55Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Bewerkt: vrijdag 3 oktober 2008 om 13u59

Ach, zo zielig ben ik nu ook weer niet hoor. :-)

Jullie moeten natuurlijk wel weten, ik ben ongeveer 10 jaar ouder dan de meeste mensen hier. Ik heb de NES en de SNES enzo ooit nieuw gekocht in de winkel toen ze nog maar net uit waren en door de jaren heen ben ik mee gegroeid met Nintendo en de games. En dus ook de "Next-Gen" consoles zoals de Wii.

De verzamelwoede die sommige mensen hier hebben heb ik niet. Vroeger had ik dat wel, maar toen kon een game zomaar honderd gulden kosten. Nu koop je diezelfde games voor een prikkie maar dat doe ik niet zovaak omdat er zoveel nieuwe toffe games worden gemaakt. Denk maar aan GTA IV en Assassins Creed. :-)

Die retro-speelkamer zal er wel komen, ik heb alle consoles nog steeds en zal ze nooit weg doen. :-)
1
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.