Hey, ik heb dus vandaag de schroevendraaier gemaakt (4 mm, ik dacht bij mezelf "Is het te klein kan ik het nog groter maken"

Ik kom thuis gooi mijn boekentas tegen de muur (bijna erdoor) ga naar boven, neem die vergeelde SNES... Opening bijna een millimeter te groot!
Geen probleem dacht ik, ik trash hem wel (was toch 1 die ik zelfs niet verkocht kreeg. Dus na veel zweten trekken en knippen had ik hem open.

Niet echt een probleem...
Ik ben echter andere problemen tegengekomen en gelijkenissen.
Ik ga dus moeten wachten op een SNES-mine
Waarom? kijk maar:

Een SNES mini is met het rode gedeelte weg waardoor je het kan vasthouden. Hetgeen ik nu laat zien (mijn SNES) is gewoonweg niet portable te noemen.
Nadelen van de SNES mini? Die is (bij mijn weten, sorry als ik fout ben) enkel NTSC (usa verkrijgbaar) waardoor ik hem op die manier ook nog moet modden zodat die PAL games kan bespelen.
Hier is wat ik ga doen.
Ik ga rustig het internet afgaan voor een SNES-mini tot ik er 1 tegenkom die degelijk aan prijs is (samen met PS-one scherm).
Ondertussen ga ik een portable NES maken, als de mede members daar ook in geinteresseerd zijn natuurlijk

Anyway, die console heb ik (de juiste dan

je hebt geen mini NES) en dan kan ik vanavond / dit weekend al beginnen modden. Als deze klaar is (zal wel even duren) Dan zal ik beginnen aan de SNES portable en ga ik daarna een N64 portable maken... en misschien dan een volledig eigen experiment van een gamecube portable.
...
Wat vinden jullie? moet ik nu een ander Topic voor het NES portable maken en achteraf als ik met het snes experiment verder ga, hier verder gaan? of gewoon meteen voor de NES hier verder gaan?