Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Stel jezelf voor thread » Zeverhoek

Forum

Stel jezelf voor thread

zaterdag 26 januari 2008 om 09u29KennyB
KennyB
Goomba (9)
1000

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Zal ik de "stel jezelf voor" thread maar aanmaken :-d

Mijn naam is Kenny, ik ben van 1985. Mijn hobby's zijn retro verzamelen, voetballen en tafelvoetbal.

Ik had tot onlangs een redelijke grote collectie:

• 300 NES

• 150 SNES

• 100+ N64

• 80+ Megadrive

• 10+ Famicom

• nog andere spellen

Maar momenteel ben ik aan het downsizen. De games die ik niet graag speel of die niet zeldzaam zijn ga ik wegdoen.

Wat ik wel nog verzamel zijn sealed spellen en proto's en demo's.

Ik ben woonachtig te Heers (wat niet zo ver is van Hasselt ;-) )

Als er nog vragen zijn, stel ze maar !
zaterdag 26 januari 2008 om 10u36Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Hoi KennyB!
Welkom op de leukste website als het gaat om Retro Nintendo! Ik zal je voorbeeld opvolgen.

Mijn naam is Vincent, woonachtig in Hoofddorp, das een heel eind van Hasselt namelijk vlak bij Amsterdam en verzamel al sinds ik mijn eerste NES kocht alles van Nintendo. Ik zal niet alle games noemen maar dan alle consoles.

• NES

• SNES

• N64

• Game Cube

• Wii

Sommige consoles heb ik dubbel of zelfs dubbeldubbel maar dat komt omdat mijn kinderen ook gek zijn op Mario en Zelda. Sinds enige tijd heb ik ook een DS, en dat maakt mijn portable collectie bijna compleet.

Nog vragen? Stel ze maar!
zaterdag 26 januari 2008 om 10u43Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Ha Kenny, ik heb in je ander topic al gevraagd of je niet uit Limburg kwam, maar dat was dus weldegelijk het geval :) . Heers is inderdaad niet zo ver vandaan hier. Als ik mij niet vergis heb ik daar vorig jaar nog moeten voetballen.

Je collectie is inderdaad echt groot, daar verbleekt die van mij echt bij :p .

Mijzelf zal ik ook maar eventjes voorstellen dan:

Ik ben Thomas, geboren op de geweldig mooie dag van 5 juni 1989 te Hasselt. Mijn hobbies zijn: voetbal, saxofoon, gitaar, Märklin, Retro (Nintendo) games, websites maken, en... dat is het, denk ik :) . In mijn vrije tijd studeer ik ook nog aan de KULeuven: Taal- en Letterkunde, Nederlands en Engels.

Op dit moment heb ik juist geen 50 SNES-spellen, waaronder een aantal leuke. De meeste zijn cart only, maar als ik complete versies tegenkom, dan koop ik ze zeker. Hier staan ook nog vier werkende Super Nintendo's en één kapotte (snif).

Dat zal het ongeveer zijn, denk ik. Vragen staat, net zoals bij de voorgangers, vrij natuurlijk ;) .

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
zaterdag 26 januari 2008 om 19u35KennyB
KennyB
Goomba (9)
1000

@Thomas:

Waar speel je ? Want ik speel toevallig bij Heers :-d

Vorig jaar nog bij de eerste ploeg, maar dit jaar bij de reserveren B :-d
zaterdag 26 januari 2008 om 20u03Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Bij de Junioren van Hogerop Heide Hasselt :) . We staan eerste op dit moment, hoezee.

Hoe komt het dat je niet meer in de eerste ploeg of de reserven A zit? Of koos je er bewust voor om bij de B's te gaan spelen :) ?

zaterdag 26 januari 2008 om 21u55KennyB
KennyB
Goomba (9)
1000

Ik heb 2 jaar gespeeld bij de eerste ploeg en toen heb ik een kwetsuur gehad in de eindronde... Toen moeten revalideren en terug matchritme opdoen. In de helft van mijn 3de seizoen stond ik terug in de basis.

Ma mijn goesting is gewoon op :-d Ik ga ook niet meer trainen :-d (Ben dan ook een beetje bijgekomen :-d)

Nu wat bij de reserven B smodderen voor het plezier... Ik vind dat fijner dan bij de eerst ploeg... Gene druk, niet trainen, alleen maar plezier ;-)
zondag 27 januari 2008 om 10u42Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Spijtig van die blessure :( . Maargoed... ik ken het fenomeen 'reserven B'. Bij ons zijn er ook zo'n aantal spelers die nog gewoon voor de fun komen meedoen. Hoewel die minstens één maal per week nog gaan trainen :) .

zondag 27 januari 2008 om 16u24MaartenM
MaartenM
Goomba (9)
1001

Om 'terug on topic' te gaan...

Mijn naam is Maarten, ik woon in Kuringen, dus heel dicht bij Hasselt en ik heb eigenlijk alleen een gameboy color :-) (en een PS1, maar dat heeft niets te maken met retronintendo :-) )

Wel ben ik van plan een snes of n64 aan te schaffen en ook een kleine collectie op te bouwen.

oja! ik doe geen voetbal :d

greetz
zondag 27 januari 2008 om 23u21Crazy Nut BE
Crazy Nut BE
Fox McCloud (470)
14950

Ik ben Gert-Jan, en ik woon in Zonhoven (langs Hasselt). Het wordt hier precies een Limburgse bedoening:-d
zondag 27 januari 2008 om 23u23Crazy Nut BE
Crazy Nut BE
Fox McCloud (470)
14950

Ow ja, ik heb al een SNES van toen ik nog een kind was, en ben sinds kort beginnen te verzamelen. Ik heb nog niet veel, maar als het van mij afhangt, komt daar wel snel verandering in!
maandag 28 januari 2008 om 09u11Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Het wordt hier precies een Limburgse bedoening :-d

Niet helemaal, Holland is ook vertegenwoordigd. ;-)
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.