Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Het goed-koopje topic » Algemene spelerij

Forum

Het goed-koopje topic

1

maandag 29 september 2008 om 21u31Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Hey,

De bedoeling van dit topic is dus om goede koopjes via internet in dit topic te plaatsen voor de NES, SNES, N64, GC, GB, GBC, GBA, DS en om tegendraats te doen tegen de wet van deze site PSX en PS2 (om het retro te houden > geen WII, PS3 en xbox 360 of PC)
Het is dus de bedoeling als je een zeldzamere game tegenkomt die echt laag in prijs is en je (uiteraard) deze al hebt of geen behoefte hebt deze game te kopen deze hier te posten.

Kom niet af met bv een vampires kiss (castlevania 5) waar al 60 euro op staat geboden (zinloos > geen goed-koopje)
Kom je echter een complete-mint-staat legend of zelda tegen voor 20 euro en heb je hem zelf al of wil je hem niet > POST!!
Op deze manier kunnen we onze members een uitgebreide-goedkope verzameling bezorgen waar anderen maar van kunnen dromen.

De bedoeling is om een link te plaatsen van het item... korte beschrijving van het item (naam, staat, prijs, enz...) en waarom je het zelf niet koopt.

Om de spits af te bijten en te laten zien hoe het zou moeten werken begin ik:)

http://www.marktplaza.nl/Super-metroid-6389045.php
Super metroid cart-only voor €3,50 > dat is mega goedkoop!! wees snel! (*kuch* Thomas)
Ik koop deze zelf niet omdat ik enkel complete games verzamel en er zodus geen behoefte aan heb.
dinsdag 30 september 2008 om 20u34Luigi
Luigi
Chain Chomp (575)
1048

Bewerkt: dinsdag 30 september 2008 om 20u35

Net een NDS lite Black gekocht met anderhalf jaar garantie , geen enkel krassen alleen wat vettige vingers ..

€ 35 :-d:-d

En als alles goed gaat (moet alleen rekeningnr nog krijgen)
heb ik seffes boxed mario, metroid, track &field, Mega man en nog enkele complete games + NES voor €20 :-d

----------------------------------------
http://itsmariocollectiontime.wordpress.com
dinsdag 30 september 2008 om 20u58Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Leuk! sorry (niet slecht bedoeld) maar dat was iig niet de bedoeling van dit topic :p maarja
woensdag 1 oktober 2008 om 16u11Luigi
Luigi
Chain Chomp (575)
1048

ja super vondst, goed-kopje, laatste goed aankoop in ieder subforum, ik snap er niets meer van :p

http://itsmariocollectiontime.wordpress.com
woensdag 1 oktober 2008 om 16u13Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Ja ik heb al de vraag gesteld bij ideeen of er een onderscheid komt om zoiets als "Lattste NES aankoop" of "Laatste SNES aankoop". We zullen zien :d
woensdag 1 oktober 2008 om 17u13Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Ik zal er, na mijn kookkunsten te hebben geëtaleerd, eens werk van maken ;) !

"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
1
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.