Hey,
De bedoeling van dit topic is dus om goede koopjes via internet in dit topic te plaatsen voor de NES, SNES, N64, GC, GB, GBC, GBA, DS en om tegendraats te doen tegen de wet van deze site PSX en PS2 (om het retro te houden > geen WII, PS3 en xbox 360 of PC)
Het is dus de bedoeling als je een zeldzamere game tegenkomt die echt laag in prijs is en je (uiteraard) deze al hebt of geen behoefte hebt deze game te kopen deze hier te posten.
Kom niet af met bv een vampires kiss (castlevania 5) waar al 60 euro op staat geboden (zinloos > geen goed-koopje)
Kom je echter een complete-mint-staat legend of zelda tegen voor 20 euro en heb je hem zelf al of wil je hem niet > POST!!
Op deze manier kunnen we onze members een uitgebreide-goedkope verzameling bezorgen waar anderen maar van kunnen dromen.
De bedoeling is om een link te plaatsen van het item... korte beschrijving van het item (naam, staat, prijs, enz...) en waarom je het zelf niet koopt.
Om de spits af te bijten en te laten zien hoe het zou moeten werken begin ik
http://www.marktplaza.nl/Super-metroid-6389045.phpSuper metroid cart-only voor €3,50 > dat is mega goedkoop!! wees snel! (*kuch* Thomas)
Ik koop deze zelf niet omdat ik enkel complete games verzamel en er zodus geen behoefte aan heb.