Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Laatste aankoop » Algemene spelerij

Forum

Laatste aankoop

zaterdag 27 september 2008 om 19u22Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
GTA4 :-d

Nu dit weekend geen tijd, zal pas maandag of dinsdag worden...!
zaterdag 27 september 2008 om 20u08Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Laatste next-gen aankoop dan in dit topic? dat zal dan guitar hero 3 zijn denkik :) super leuk spel om alleen of met meerdere te spelen.
zaterdag 27 september 2008 om 22u06Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Een Nintendo DS :d !

Of anders Burnout Paradise op de PS3 ;) .

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
zondag 28 september 2008 om 00u12I and I
I and I
Luigi (693)
1299

mn ma is eindelijk langs geweest en heeft Spore meegenomen (khad die gepre-ordered in Nederland... achteraf niet gehoeven maar nu heeft mn ma wel iets meer dan de helft voor me betaald ^^ cadeautje ^^)
en van de week kwam Ingis thuis met een verrassing ^^ de special van Shadow of the Colossus ^^ wilde die al een tijdje en m had m zien liggen in een winkel hier in gent :-d

Yoshi's Treasure Pile (onze collectie)
zondag 28 september 2008 om 08u45Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Aha nice! ik heb die ook liggen, echt een super game (ik heb het over shadow of the colossus, ik ben niet echt voor spore :p)
zondag 28 september 2008 om 10u07Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Shadow of the Colossus ken ik niet echt, direct eens 'tjoetjoeben'... Spore vind ik wel een leuk concept, maar ik denk dat ik dat snel beu zou zijn. Dat had ik met de Sims (en vooral versie twee dan) ook. Veel plezier ermee, alleszins !

Kent er eigenlijk iemand iets van die flash-kaartjes voor de DS? Ik zou graag mijn SNES-spellen erop draaien. Nu kwam ik dit tegen op Kapaza en na een snelle zoektocht, leek mij dat het goedkoopste wat ik kon vinden?

zondag 28 september 2008 om 14u32Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Hey thomas, een vriend van me heeft zo een flash kaart gekocht voor 45€ dus 30€ is wel goedkoop denkik :) Ook werkt het wel goed, hij speelt er eender welke rom op... NES, SNES, N64 NDS alles.
zondag 28 september 2008 om 16u54Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Hola, dan ben ik tevreden... zal mijn bestelling eens plaatsen zie :d ! Vanaf nu kan ik overal ter wereld mijn Super Nintendo spelletjes spelen... :p

maandag 29 september 2008 om 12u03Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Bewerkt: maandag 29 september 2008 om 15u58

Zo, nu even een uurtje GTA4 gespeeld en mijn eerste indrukken zijn uitstekend! De besturing is best een beetje lastig, had immers nog nooit een XBOX controller in mijn handen gehad. Voordat je het weet ga je van links naar rechts en weer naar links. Helemaal als je in een auto zit...

So far heb ik 0,70% completed, nog niet zoveel dus maar ik kan alleen maar spelen als mijn kinderen er niet zijn dusss... more to come!

Edit:

4,3% gespeeld en het bevalt me wel. Alleen vind ik het nogal onbeschoft dat wanneer ik per ongeluk tegen iemand aan bots ze meteen achter me aankomen om me in elkaar te slaan. Ik doe dat toch ook niet expres? Meestal verlies ik zo'n gevecht of ik wordt opgepakt door de politie...
maandag 29 september 2008 om 16u29Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Heel hard weglopen wil al wel eens helpen :p . Of anders je arsenaal aan wapens leegvuren op alles wat los en vast hangt :) ! Je kan beter niet opgepakt worden, want dan verlies je automatisch al je wapens...

Fijn dat het meevalt trouwens, maar dat had ik wel gedacht ;) . De besturing raak je wel gewoon, hoewel ik de XBOX-controller nooit gewoon zou raken.

maandag 29 september 2008 om 18u05Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Nee, dat werkt dus niet. ;-) Ik heb wel eens dik 3 minuten geprobeerd weg te rennen en zolang je maar blijft rennen krijgen ze je niet te pakken maar ze geven het niet op. :-)

Op het moment van schrijven van bovenstaand bericht had ik helemaal nog geen wapens. Nu inmiddels al een mes. :-d
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.