Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Welke sport beoefen je? » Zeverhoek

Forum

Welke sport beoefen je?

1

woensdag 24 september 2008 om 19u56Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Hey,

Doe je een sport? zoja welke? zonee, waarom niet?.

Ikzelf doe Free-running ofwel Yamakasi. Het is moeilijk uit te leggen maar het punt is om van plaats A naar plaats B te gaan in zo weinig mogelijk tijd en niet al te veel opzij te gaan voor hekken, muren of auto's (en gebouwen). Zoek maar eens wat op youtube, het is vet!! nuja ik doe het nog niet zo extreem, ik doe het nu ongeveer 1.5 -2 jaar met vrienden onder elkaar.
woensdag 24 september 2008 om 20u31Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Bewerkt: woensdag 24 september 2008 om 20u31

Ik draai regelmatig een shaggie en loop wel eens naar de koelkast voor een biertje. :-)

Nu moet je niet denken dat ik een dikke, luie man ben. Ik doe gewoon niets aan sport. Op mijn Wii Fit na dan. ;-)

Wel goed bezig met posten en topics openen trouwens! :-)
woensdag 24 september 2008 om 23u42Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Free-running is wel cool ! Alé, om te kijken... doen zou helemaal niets voor mij zijn. Is er trouwens niet nog een variant daarop met een andere naam? Ik kan er nu niet meteen opkomen :) ?

Vincent, stiekem ben je wel lui, maar niemand mag dat weten :p ! Nee, grapje... ik begrijp je wel. Als sporten je totaal niet interesseert dan moet je dat ook niet doen uiteraard ;) .

Zelf doe ik aan voetbal, fiets ik af en toe eens graag en door het jaar in Leuven ga ik serieus wat lopen om mijn conditie op peil te houden. Verder ben ik wel redelijk sportief ingesteld, enkel zwemmen valt mij zwaar :) .

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
donderdag 25 september 2008 om 09u55Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Ik lui? Zeker niet!

Wat dacht je wat een energie het kost om twee kleine meiden op te voeden en alle daarbij behorende dingen? Zwemles, scouting etc. etc.

En om mijn energie op pijl te houden gebruik ik de Wii Fit. De Wii Fit is op zichzelf niet zo leuk, maar het balance board wat daarbij komt zal in de toekomst een grote rol gaan spelen bij andere games. Denk maar aan skateborden (Nieuwe Tony Hawk?), snowboarden enzo.

Neee.... Lui ben ik zeker niet. :-d
donderdag 25 september 2008 om 17u45Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Je hebt free running en Yamakasi wat hetzelfde is, ik weet niet of er nog een andere naam voor is. Wel weet ik dat ze dezelfde sport doen met rollerblades (O.o).

En zwemles geven en scouting is inderdaad zwaarder dan men zou denken...
donderdag 25 september 2008 om 22u37Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Haha, was maar een grapje, he Vincent ;) . Het balance board zal inderdaad belangrijker worden, al ben ik nog steeds voorstander van een ouderwetse besturing met knopjes :) .

Ik zal nog eens diep nadenken over die andere naam, Tetsuo...

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
1
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.