Wat vind jij nu de beste NES game? en leg een beetje uit waarom je dat vindt
De mijne gaat in elk geval naar The legend of zelda. Waarom? Omdat het een der eersten is met een "save" mogelijkheid en een vrijheid in games. De gevechten waren cool en kleurijke graphics maakte het super
Dat is bij mij zonder twijfel Super Mario Bros 1. Waarom?
Omdat hij bij de NES kwam, tezamen met Duck Hunt. Het was mijn eerste game. Ik denk dat ik geen enkele game zoveel heb gespeeld als Super Mario Bros 1.
Double Dragon is niet aan mij besteed. Als ik er toch eentje mag kiezen, hoewel ik bijna niet op een NES heb gespeeld, zal het toch Super Mario Bros. zijn. Simpel, eenvoudig, doodleuk, geinig... geniaal !
---------------------------------------- "OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
Hmm, da's echt moeilijk...ik vind zelda 1 & 2 echt goddelijk goed (inderdaad, ook deel twee! ), super mario bros ook, deel 3 nog meer, castlevania 3 is ook heel, heel erg goed, simons quest eigenlijk ook, megaman 1 & 2, kirby's adventure ... damn, ik weet het niet.
Beste NES-spel en eigenlijk in mijn ogen het beste spel ooit: Super Mario Bros 3. Mooie graphics, aangename muziek en ijzersterke gameplay met veel afwisseling.