Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
NES, SNES en N64 bescherming » Algemene spelerij

Forum

NES, SNES en N64 bescherming

dinsdag 23 september 2008 om 15u57Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Dit stond op nintendoweb, ik post het hier nog eens > niet om zo een beter forum op te bouwen of alles daar te stelen... Ik post het hier omdat het van belang is voor elke retro verzamelaar.

Tegenwoordig worden complete (box, book en cart) schaarser en schaarser (nu niet meteen, maar dan heb ik het over die boxen die er nog net nieuw uitzien). eens latern vallen, een telefoonboek op gelegd of het is bij de strijk geraakt... Het is allemaal snel gebeurd. Daarom heeft iemand in frankrijk plastic beschermhoesjes gemaakt.
http://cgi.ebay.fr/100-Boites-de-Protec … 911.c0.m14

Het is allemaal in het frans dus jammer. Maar ik ben er zeker een voorstander van, wat vinden julie?
dinsdag 23 september 2008 om 16u05Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Geen probleem dat het in het Frans is, dat zal nog wel lukken. Echter, honderd stuks is voor mij iets te veel van het goede om meteen te kopen :) .

Ik vind het wel een enorm goed idee ! Misschien dat we beter met een paar mensen zo'n doosjes kopen :o ?

Eens kijken wat de verzendkosten naar België zijn...

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
dinsdag 23 september 2008 om 16u11Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Je kunt ze ook met bv: 15 kopen. De verzendingskosten naar het buitenland (belgie voor hun) zijn voor zo'n 100 doosjes 18 euro dus dat zal voor 15 doosjes een stuk minder zijn
dinsdag 23 september 2008 om 16u19Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Nu spreek ik geen Frans laat staan lezen, maar was wel juist van plan om eens wat games naar boven te verhuizen. De collectie Wii games groeit gestaag en het wordt wat vol.

Maar als jullie besluiten er bijvoorbeeld 100 te kopen wil ik ook wel deelnemen. Bescherming is nooit verkeerd!
dinsdag 23 september 2008 om 16u37Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Volgens mij zal de prijs niet al te fel dalen als je er maar 15 koopt. Ik wil eventueel wel een inkoopactie op touw zetten, maar dan moet ik wel precies weten wie er wilt meedoen en hoeveel iedereen er wil. Dan kunnen we correct afspreken en toestanden :) .

Vincent, als je mee wil doen, dan ben je volgens mij duurder af tegen dat je ze zelf koopt. Stel: we kopen er allemaal samen 100 in en laten die bij mij thuis afleveren, dan moet ik die nog naar jou gaan verzenden? Alé, 't is niet dat je niet mag (heel graag zelfs), maar misschien is het een beetje stom ;) .

dinsdag 23 september 2008 om 16u40Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Ik zou willen meedoen en zou er dan 15 willen igg. Volgens mij zijn de verzendingkosten voor 15 stuks ook niet zo heel hoog en komt het erop neer van eerst 100 samen te kope nen dan te verdelen toch voordeliger is.
dinsdag 23 september 2008 om 17u20Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Bewerkt: dinsdag 23 september 2008 om 17u20

Tja, die afstand he...

Zoals ik al zei ben ik van plan eens wat te ruimen. De lade waar veel gespeelde games inzitten begint wat vol te raken. De eerste games die er aan moeten geloven zijn dan toch mijn NES en SNES games vrees ik...

Misschien zie ik er dan toch maar vanaf. :-)
dinsdag 23 september 2008 om 17u26I and I
I and I
Luigi (693)
1299

Dat kun je zo simpel zelf maken eh... tis maar hard plastic.
Juist snijden, beetje vijlen dat het je doosje niet aan gort trekt en goed dicht vouwen...

Yoshi's Treasure Pile (onze collectie)
dinsdag 23 september 2008 om 17u33Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

't Is dat, I and I. Ik was er ook al over aan het denken van het zelf te maken. Binnenkort eens horen hoe moeilijk zoiets is en of ik dat gemakkelijk op grote schaal kan laten maken. Dan kan ik voor alle leden een deel van die doosjes maken aan productieprijs :d !

dinsdag 23 september 2008 om 17u51Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Zou wel verschrikkelijk nice zijn :o ik had nog niet zover na gedacht :p maar inderdaad, het is echt niet moeilijk iig.
dinsdag 7 oktober 2008 om 19u05Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Mijn onderzoek duurt wat langer dan gedacht, maar we komen er wel... Ik zal binnenkort nog iets laten weten ;) !

Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.