Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Wii » Algemene spelerij

Forum

Wii

dinsdag 23 september 2008 om 15u20Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Nu er een speciaal forum is ingericht zou ik graag van de gelegenheid gebruik maken eens te polsen wie zich niet beperkt tot het retro gamen. De vraag is dus, wie heeft er ook een Wii en wat is je favo game? :-)
dinsdag 23 september 2008 om 15u24Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Bewerkt: dinsdag 23 september 2008 om 15u24

Ik heb geen wii maar mijn buurman wel :p telt dat? Mijn favoriete game op de Wii is zowizo twilight princess :)
dinsdag 23 september 2008 om 15u25Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Euh... Nee dat telt niet echt. ;-) Gelukkig kun je Twilight Pricess ook op de Game Cube spelen. :-d
dinsdag 23 september 2008 om 15u28Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Jah heb die zelf op de gamecube :) nog niet uitgespeeld niet zo veel tijd :d maar wel super tot nu toe.
dinsdag 23 september 2008 om 15u29Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Bewerkt: dinsdag 23 september 2008 om 15u29

Haha, Tetsuo... grapjas :d !

Hier zal het alleszins ook van vrienden en buurman-toestanden moeten komen. Omdat er een PS3 staat te pronken onder de TV en ik boven op mijn kamer nog een SNES en Gamecube heb staan, vind ik niet echt dat een Wii de uitgave van 240 euro rechtvaardigd.

De Wii ziet er allemaal wel leuk enzo uit, maar ik wacht nog een heel tijdje tot ik hem goedkoop op de kop kan tikken, denk ik :) .

Edit @ Tetsuo: uiteindelijk zijn alle Zelda-spellen geweldig ;) !

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
dinsdag 23 september 2008 om 15u31Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Bewerkt: dinsdag 23 september 2008 om 15u32

Het zal nog wel even duren denk ik voordat de Wii goedkoper wordt. Gezien de leveringsproblemen van Nintendo gaan de apparaten tweedehands ook voor flinke bedragen weg.

Trouewens, ik vind 'm elke 240 euro waard hoor, sta elke dag minimaal een half uurtje op m'n Wii Fit! :-d
dinsdag 23 september 2008 om 15u35Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

@Thomas: Idd elke zelda game is stuk voor stuk om op te eten (niet letterlijk natuurlijk, ik lust geen printplaten)

@Topic: Ik zou wel een wii willen kopen maar ik wacht nog op enkele super games. Met SSBB, metroid prime 3 en zelda kom ik er niet :)

@Vincent: 240 euro vind ik teveel voor een console (ik heb ook geen PS3 of xbox) als hij nou zou zakken naar 150-180 zou ik hem wel kopen (mist er een game ofzo bijzit (en geen Wii sports).
dinsdag 23 september 2008 om 15u38Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Haha, printplaten zijn nochthans lekker knapperig ;) .

240 euro vind ik ook te veel voor de Wii. Je kan er enkel spelletjes op spelen en dan vind ik de meerprijs van de PS3 bijvoorbeeld zeker gerechtvaardigd. Ook spreken de spellen mij belange niet allemaal aan. Al die slechte partygames, kaka :) .

Overigens vraag ik mij af of er nog wel leveringsproblemen zijn? Volgens mij zijn die al lang opgelost... ik zie de Wii toch in heel veel winkels zo in de rekken liggen ;) .

"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
dinsdag 23 september 2008 om 15u42Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

ja de printplaten zijn wel knapperig maar die weerstandjes blijven altijd tussen mijn tanden steken , niet leuk dus. De tandarts heeft ook gezegd dat ik moet minderen want al dat soldeersel maakt gaatjes, of wist je dat nog niet?

En indd al de party games vind ik maar third-party games. Zoals de nieuwe "Wii Music" waar je met je remote een gitaar bespeeld of drum bespeeld. Koop dan een PS3 en guitar hero of rock band, dat spreekt veel meer aan (imo)
woensdag 24 september 2008 om 17u51Luigi
Luigi
Chain Chomp (575)
1048

Je kan ook gewoon Guitar hero kopen op de Wii, zoals mij :p Guitar hero en mario kart, meer heb ik niet nodig ! :-d

http://itsmariocollectiontime.wordpress.com
woensdag 24 september 2008 om 17u52Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Ahja, je hebt guitar hero op WII :) vergeteen :p
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.