Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Aanpassingen forum en startpagina » Mededelingen

Forum

Aanpassingen forum en startpagina

1

vrijdag 19 september 2008 om 14u25Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Beste lieverdjes,

Zoals jullie misschien hebben gemerkt, heb ik gisteren de startpagina wat veranderd en vandaag heb ik hard aan het forum zitten werken. Hard is misschien veel gezegd, maar het resultaat zijn onderstaande veranderingen:
  • De startpagina is zijn 'Top Secret Area' verloren omdat deze eigenlijk overbodig is geworden. In de plaats zijn er drie kopjes voor de NES, SNES en N64 bijgekomen. Daaronder staan snelle links naar informatieve pagina's. Mocht er iemand nog een idee hebben om eronder te plaatsen, aarzel niet om hier te roepen !
  • Zoals door Vincent aangevraagd, heb ik de laatste onderwerpen van het forum die op de startpagina worden weergegeven altijd laten doorlinken naar de laatste pagina van het desbetreffende onderwerp. Dit was inderdaad een goed idee :) .
  • Ook de opmerking van Tetsuo is doorgevoerd. Deze vraag is al meerdere malen voorbij gekomen en heb het uiteindelijk voor elkaar gekregen om de persoon die de laatste reactie plaatst in het overzicht van onderwerpen in elk forum weer te geven.
  • Sinds vandaag beschikken leden die actief zijn op het forum ook over een bepaalde rang. Nieuwe leden krijgen de titel 'Goomba' aangesmeerd en verkrijgen een nieuwe titel naargelang het aantal berichten dat ze hebben geplaatst. Welke rangen er allemaal zijn? Verrassing... dat moeten jullie zelf maar uitzoeken :p !
  • Verder is ook het e-mail icoontje voor aangemelde leden rechtsboven elke pagina vernieuwd. Heb je een nieuw bericht ontvangen, dan zal er een klein gevarendriehoekje flikkeren ;) . Hopelijk is het niet te storend, maar valt het toch nog op.
Als laatste wil ik ook nog melden dat er vanuit verschillende hoeken vraag is naar een Gamecube-sectie. Zelf was ik aan het denken of dit al als retro mag worden beschouwd, maar graag zou ik jullie mening horen ! Er zal ook een nieuwe poll verschijnen op de startpagina waar je met betrekking tot dit onderwerp op kan stemmen.

Waarschijnlijk zal er binnenkort ook een Game Boy-sectie worden toegevoegd aan de website, maar concrete plannen zijn er nog niet. Meer nieuws volgt !

Thomas

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
maandag 22 september 2008 om 08u51Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Zeker de Game Boy mag niet ontbreken. De Game Cube vind ik nog iets te recent, maar zou wel mooi op de startpagina passen. :-)
1
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.