Sommige topics op het forum hebben inmiddels meerdere pagina's, echter als ik het laatste bericht wil bekijken dan is het meeste wat ik kan klikken pagina 5. 'Niet echt retro" en "Je laatste aankoop" hebben 6 pagina's en het forum gaat niet automatisch naar de laatste pagina.
Ik snap het allessinds Ik zal ook even een postje doen. Het zou handig zijn moest de naam en datum/tijd van de laatste poster bij het topic titel staan Voorstel
Ja dat zou best kunnen, er is nog ruimte voldoende achter de topic tietel op de voorpagina. Ik ben trouwens blij dat je me snapt, kan soms wat langdradig en onduidelijk dingen proberen uit te leggen.
Je bedoelt dus dat je een knopje wil hebben om onmiddellijk naar de laatste pagina te springen ?
Wat ik niet begrijp: als je aangemeld bent en in de lijst van topics op een topic klikt, gaat hij toch altijd naar de laatste ongelezen ofwel de allerlaatste reactie?
Ik maar er morgenvroeg alleszins werk van !
---------------------------------------- "OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
Euh...nee, dat is niet helemaal wat ik bedoel. Ik kijk altijd op de front-page naar de laatste forum discussies en sommige topics hebben meer dan vijf pagina's. Als ik dan meteen naar het laatste bericht wil, dus de laatste pagina gaan de linkjes niet verder dan vijf. Op pagina vijf verschijnt dan ineens wel pagina zes.
Als ik op de front page ben en ik wil de laatste post in het topic "Niet echt retro" bekijken, dan klik ik op het onderwerp. Vervolgens kom ik op de eerste pagina van het topic terecht.
Ik wil dus meteen naar de laatste pagina, mijn scherm geeft aan dat er vijf pagina's zijn maar in werkelijkheid zijn er zes pagina's. De zesde pagina (dus het linkje er naar toe) is pas zichtbaar vanaf pagina twee.