Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Eindelijk een favicon » Zeverhoek

Forum

Eindelijk een favicon

1

donderdag 11 september 2008 om 15u06Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Whohoe! Eindelijk een favicon! :-d Nu staat het niet zo gek meer in mijn favo-balk! :-d
donderdag 11 september 2008 om 15u14Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Haha, nu ga je heel hard lachen :d .

Ik ben al meer dan een maand bezig met een favicon toe te voegen, maar het wilde maar niet lukken. Nu werkte ik daarjuist niet op mijn gewone laptop, maar op mijn Eee en daar lukte het van de eerste keer. Wat blijkt? Firefox op mijn reguliere laptop wilt absoluut geen favicon weergeven voor Retro Nintendo... hoe bizar dat ook klinkt :p !

Vind je het trouwens een leuke favicon? Ik heb ook nog een gewone paddenstoel, zo'n blokje met een vraagteken en een Mario in SMB1-stijl ;) . Deze komt nu wel het meest overeen met het logo, dus ik denk wel dat het een goeie keuze is :) .

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
donderdag 11 september 2008 om 19u49Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Raar verhaal... Hier staat RN al een tijdje in mijn favo-balk bovenaan en steeds had ik zo'n saai wit paginaatje, maar vandaag zag ik ineens de favicon! :-)

Ik vind de favicon erg tof! Past erg goed bij het logo hoewel ik denk dat zo'n blokje ook wel leuk zou zijn. Nee, toch niet, deze is perfect! :-)
1
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.