Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Aanmelden: schrijven spelbesprekingen » Mededelingen

Forum

Aanmelden: schrijven spelbesprekingen

1

dinsdag 9 september 2008 om 11u34Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Dag lieverdjes,

Het is uiteraard de bedoeling dat de leden spelbesprekingen, informatie en andere toestanden aan de NES-, SNES- en N64-sectie op de site toevoegen. Om dat te doen moet je in dit topic eventjes aangeven dat je geïnteresseerd bent. De eerstvolgende keer dat een administrator zich aanmeldt, zal hij je dan toegang verlenen tot ons beheerpaneel. Daar kan je nieuwsberichten en informatieve pagina's aanmaken.

Hieronder zal ik eventjes in het kort uitleggen hoe het werkt om een nieuwe spelbespreking toe te voegen, omdat ik denk dat daar wel het meeste animo voor zal zijn !

Korte uitleg:
  • Meld je aan.
  • In het gebruikersmenu linksboven zal een nieuw item verschijnen: beheerpaneel. Door hierop te klikken zal het beheerpaneel zich uiteraard openen en krijg je toegang tot het de ‘schrijfmodule’.

Spelbespreking schrijven

• Door vervolgens op ‘schrijven’ en ‘nieuwe pagina’ te klikken, kan er worden geschreven naar hartelust !

Spelbespreking schrijven

• Geef als titel de naam van het spel op. Onder de titel plaats je de eigenlijke tekst.
    Let op: kopieer niet rechtstreeks uit Microsoft Office Word, want dan raakt de opmaak van de website in de war. Kopieer je tekst eerst naar kladblok (notepad, eng.) en vervolgens in het tekstvak van de website.

• Aan de rechterkant moet de ‘hoofdpagina’ worden opgegeven. Voor NES games is dit uiteraard de pagina ‘NES: Nintendo Entertainment System’. Het bolletje voor ‘spelaanbod’ onder de titel ‘NES: Nintendo Entertainment System’ moet je dus aanklikken.
    Verder moet de paginastatus op ‘goedkeuring’ staan als je wil dat het wordt toegevoegd aan de site. Nadat een moderator of de administrator het heeft goedgekeurd, zal het verschijnen. Reacties kunnen ook worden uitgeschakeld, maar dit is niet nodig.

Spelbespreking schrijven

• Helemaal onderaan kunnen er bestanden worden toegevoegd, bijvoorbeeld foto’s. Dit is niet nodig en zal door één van de beheerders worden gedaan ;) . Bespaart weer wat werk voor de schrijver… (Heb je toch iets speciaal, kan je altijd een berichtje (PM-systeem) of mail naar Thomas versturen !)

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
dinsdag 9 september 2008 om 16u16Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Wel, ik heb al toegang tot het beheerpaneel maar ik zeg maar even dat ik dus geinteresseerd ben :) misschien een motivatie voor andere leden.
Ik zal een van de komende dagen al een eerste review schrijven, welke game? Weet ik nog niet :)
dinsdag 9 september 2008 om 16u23Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Maakt niet uit welk spel je bespreekt of voor welke spelcomputer, kijk alleen uit dat het nog niet is besproken ;) .

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
1
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.