Hey! kennen jullie die memorabele momenten van super smash bros. (SSB) nog op de N64? Ik wel! toen ik 12 jaar was, elke dag naar een vriend van me ging om daar met zen vieren tegen elkaar te strijden. Dat was pas gamen! met zen vieren (of meer en afwisselen) in de zetel, lachen en roepen met elkaar. Tegenwoordig is alles via internet en "hoef" je niet meer naar elkaar te gaan. Anyway, mijn favo character was link van the legend of zelda games, vanwege zijn snelle combat en "ronddraai move" (omhoog en B) ook zijn pijlen zijn handig (om mijnen te doen ontploffen) en hou ik van zijn grapling hook. Mijn favoriete map was hyrule castle omdat die wat groter was en verschillende plateau's heeft, ook houd ik van de zelda muziek daar (Temple). Reden van dit topic? post je favo char en map!
Vroeger wel gespeeld. Meesterlijk spel, alleen was ik snel uitgespeeld omdat het mij een beetje ontbrak aan speelbare personages. Dit zelfde geld voor Mario Kart 64.
Maar goed, als ik hem ooit goedkoop op de kop kan tikken dan zou ik het niet laten.