Hey!
Iedereen kent ongetwijfeld the Angry Video Game Nerd , zo niet > Shame on you!!
Ik wil maar even zeggen dat deze filmpjes geweldig zijn! Ik plaats het bij NES omdat the AVGN voornamelijk NES games reviewed, hier en daar een sega of n64 game of een stukje hardware. Anyway, bij mij is het allemaal begonnen toen ik op youtube wat aan het rondneuzen was met een vriend van me toen we plots bij "Bible Games" van the AVGN terechtkwamen (en nee we waren niet naar bijbel verhalen aan het zoeken want mijn maat is van het moslim geloof). Met dat filmpje (dat we overigens in de voormiddag zagen) hebben we ons zo kapot gelachen dat we werkelijk van onze stoelen vielen. Die dag hebben we alleen maar AVGN filmpjes bekeken, herbekeken en vergeleken!
Nu nog, kijk ik elke dag op zijn site in de hoop een nieuw filmpje te zien! Ik kijk ze nu al sinds november 2007 en heb elk filmpje minstens 10x bekeken

en heb soms nu nog een 4 uur AVGN herbekijk avondje

.
Anyway, mijn punt hier is dat AVGN super is en voor de mensen die het niet kennen, ga snel naar.
www.angryvgnerd.com en check zijn videos.
De mensen die het wel kennen, vertel me wat je over hem vind, goede/slechte filmpjes (slecht? ja misschien deadly towers) en hoe het bij jouw allemaal is begonnen.