Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Angry Video Game Nerd » NES: Nintendo Entertainment System

Forum

Angry Video Game Nerd

1

maandag 8 september 2008 om 21u39Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Hey!
Iedereen kent ongetwijfeld the Angry Video Game Nerd , zo niet > Shame on you!!
Ik wil maar even zeggen dat deze filmpjes geweldig zijn! Ik plaats het bij NES omdat the AVGN voornamelijk NES games reviewed, hier en daar een sega of n64 game of een stukje hardware. Anyway, bij mij is het allemaal begonnen toen ik op youtube wat aan het rondneuzen was met een vriend van me toen we plots bij "Bible Games" van the AVGN terechtkwamen (en nee we waren niet naar bijbel verhalen aan het zoeken want mijn maat is van het moslim geloof). Met dat filmpje (dat we overigens in de voormiddag zagen) hebben we ons zo kapot gelachen dat we werkelijk van onze stoelen vielen. Die dag hebben we alleen maar AVGN filmpjes bekeken, herbekeken en vergeleken!
Nu nog, kijk ik elke dag op zijn site in de hoop een nieuw filmpje te zien! Ik kijk ze nu al sinds november 2007 en heb elk filmpje minstens 10x bekeken :p en heb soms nu nog een 4 uur AVGN herbekijk avondje :) .

Anyway, mijn punt hier is dat AVGN super is en voor de mensen die het niet kennen, ga snel naar.
www.angryvgnerd.com en check zijn videos.
De mensen die het wel kennen, vertel me wat je over hem vind, goede/slechte filmpjes (slecht? ja misschien deadly towers) en hoe het bij jouw allemaal is begonnen.
maandag 8 september 2008 om 21u41Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

ik ben vergeten te zeggen dat je als je op de site bent naar AVGN moet gaan en dan het jaar moet kiezen. James Rolfe (AVGN) is namelijk ook nog bezig met andere filmpjes (AVGN is dan ook namelijk een character van hem)
maandag 8 september 2008 om 22u08Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

AVGN is hilarisch ! En die aflevering over die Bijbelse spelletjes is ook geweldig. Die eekhoorn die die leeuw doodt, herinner ik mij nog :) .

Ik kijk ook uit naar nieuwe afleveringen en daarom bezoek ik regelmatig zijn website. Eén aflevering viel me serieus tegen en dat was die van Superman 64. Langs de andere kant: dat spel is zo slecht dat ik het hem vergeef :p .

Voor degenen die hem nog niet kennen: zeker kijken !

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
1
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.