Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Grootste plagiaat ooit » Zeverhoek

Forum

Grootste plagiaat ooit

1

donderdag 12 juni 2008 om 20u37Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Toen ik vanmiddag wat op Tweakers.net aan het surfen was, kwam ik volgend artikel tegen: Ontwikkelstudio kopieert locaties uit Oblivion.

Blijkt dat er in Amerika een "studio" (later zal blijken dat deze uit drie kleine hobbyisten bestaat) is die een nieuw spel heeft gemaakt: "Limbo of the Lost". Nu was er een reviewer achter gekomen dat er scènes uit Oblivion waren gekopieerd (voornamelijk de achtergronden). Op Tweakers vind je een aantal foto's.

In de reacties stond een linkje naar NeoGaf: Limbo of the Lost stole from Oblivion, Morrowind, UT2K4, Diablo, Silent Hill, more?. Blijkt dat er uit nog véél meer spellen is 'gestolen'. Het is echt waar hilarisch om het hele topic eens door te lezen.

Het heeft dan wel niks met Nintendo te maken, maar dit is volgens mij echt het grootste Game-plagiaat ooit :d . Het verbaast met trouwens dat we nergens Goombas of Hammer Bros. zijn tegengekomen :p !

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
maandag 8 september 2008 om 20u20Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Deze game stal uit Oblivion, Morrowind, UT2004, Diablo II, Thief: Deadly shadows, Diablo I, Silent Hill, Crysis, Painkiller, Return to castle wolfentein, Vampire bloodlines en World of Warcraft.

Bron: PCgameplay nr147

Deze game werd gemaakt door 3 hobbyisten.

Een Trailertje:
http://www.gametrailers.com/player/34863.html

U weze gewaarschuwd!!!!! Niet voor gevoelige kijkers, ik heb deze trailer gezien en wil hem nooit meer of iets dat erop lijkt weer zien!
maandag 8 september 2008 om 21u25Kingside
Kingside
Goomba (2)
1000

Haha vreemde actie, is dit spel ook echt ooit uitgekomen dan?

Rare trailer is het overigens..
maandag 8 september 2008 om 21u31Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Deze game is uitgekomen in amerika maar terug uit de rekken gehaald wegens een klein aantal gekopieerde games *kuch*
Ik denk ook dat de game niet echt goede verkoopcijfers gehad zal hebben mits ik naar de graphics en "combat" zie.
maandag 8 september 2008 om 21u37Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

In Europa is hij ook uitgegeven ! Of in Engeland alleszins. Het is echt waar een verschrikkelijk spel... je moet maar eens zoeken op YouTube naar gameplay filmpjes.

De trailer is nog naar behoren in verhouding met het spel, Kingside ;) !

zondag 21 september 2008 om 22u15Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Ik heb de game inmiddels gedownload gehad (op mijn vorige PC, op de nieuwe komt er echt niet zo'n spel :p)
Anyway, de game is nog erger dan de gameplay movies. Ik heb de game 5 minuten laten draaien, of zelfs niet.

De framerate ligt lager dan WoW op een pentium 2 full detail. Het is raar om uit te leggen, de game ziet er niet uit maar loopt toch traag. Lome voicacting en geen effecten.

Don't try this at home mensen.
dinsdag 23 september 2008 om 14u50Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Onlangs heb ik heel wat filmpjes bekeken van een kerel die het spel daadwerkelijk heeft uigespeeld. Verdorie, wat een flop... ik vraag me af welke idioot van een uitgever zoiets op de markt durft zetten en daar dan nog de volle pot voor durft vragen.

Overigens, hoe dacht dit heerschap in Godsnaam weg te raken met zoveel plagiaat? Weinig dingen die ik heb gezien in die filmpjes deden niet een belletje rinkelen. Schandalig, gewoonweg schandalig.

dinsdag 23 september 2008 om 15u26Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Idd, bij elk filmpje zag je wel iets van "Hey, dat heb ik nog gezien" al was het een character, een schilderij, een muziekje, sound, textures.
Alles!
1
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.