Hallo,
ik heb een vraag die vele misschien niet zullen snappen.
vroeger toen ik kleiner was hadden wij nog een Snes in ons huishoude met 2 ladens vol met games, * waren er ongeveer 100 * toen we wat ouder werden stopten we met spelen, en besloten we met de hele family, de snes te verkopen

met grote spijt dat ik nu heb, kreeg ik het idee om me oude spellen op de pc te spelen, naar het probleem is als volgt.
ik kan me de naam van het spelletje niet herhinneren maar kan het wel voor een klein beetje beschrijven.
Het spel Kon je Singleplayer player spelen en Co-op.
je kon lopen springen en schieten, en moest je vijanderen verslaan, als je een baas had verslagen dan kwam er een soort Portal daar ging jij of de andere speler in en kreeg je een soort van mini-game.
je had verschillende mini-games bv. Je vliegt en je moet allerlij muren ontwijken die op je afkomen.
en een andere variant waarbij je ook vliegt en dan moet je een baan bevliegen en eventuele obstakels te ontwijken. als je aan het einde komt ben je in het volgende level en moet je weer je zelf naar een boss toe vechten.
hoop dat iemand dit spel zich nog kan herhinneren want ik heb echt op elke Snes website gekeken naar screenshots en namen die ik zou denken het te kunnen zijn geweest.
M.v.g
Jos van der Lugt.