Ziet er dan dik in orde uit lijkt me

Wat ik bedoelde me het reviewstysteem is dat er per spel misschien meerdere reviews mogelijk zouden moeten zijn.
Omdat er bij de overzettingen van hun gegevens naar deze database er al misschien enkele reviews kunnen tussenzitten van spellen waarvan wij ook reviews hebben.
En omdat er misschien meerdere mensen zijn die hun mening over een spel willen geven.
Als je naar Nintendoweb hun structuur kijkt en er wat aan toevoegd heb je zoiets: je hebt bv. de NES-afdeling, waarin de NES-spellen alfabetisch gerangschikt staan. Je klikt bv. op Super Mario Bros en komt op een nieuw scherm met bv. een beknopte beschrijving v/h spel + de (gemiddelde) score, én een lijst met reviews van verschillende leden (waar je dan kan op doorklikken).
Misschien iets handig kan ook zijn dat leden van de site een waardering van het spel zouden kunnen geven, los van de reviewscore, zodat mensen die geen zin hebben om een review te schrijven toch hun waardering kunnen geven.
Dit zou dan in de beknopte inhoud van het spel kunnen staan (er zou ook in kunnen staan hoeveel leden dat spel in hun bezit hebben ofzoiets).
En ons forum zou kunnen blijven, vind ik ook. 't Is heel handig dat het in de site ingebouwd is.