Mooie vangst voor vier euro per stuk ! F-zero is echt een geweldig spel. Mortal Kombat natuurlijk ook, hoewel de derde ietsje beter is. De anderen ken ik zo niet .
Ook jij een mooie koop, Crazy Nut BE, maar dat wist je al wel .
---------------------------------------- "OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
Mmm, dat wist ik niet. Wel is me al opgevallen dat deel twee van de Mortal Kombat trilogie inderdaad veel minder te koop wordt aangeboden .
Zelf heb ik op eBay nog Fifa Soccer 95, Winter Olympics Lillehammer 1994 en een complete Starwing kunnen kopen.
Starwing had ik al wel (geniaal spel, trouwens), maar de anderen nog niet. Volgens mij is die Winter Olympics ook echt zeldzaam. Ik had hem nog nergens gezien en er nog nooit van gehoord .
---------------------------------------- "OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
DK3 is inderdaad een goeie keuze ! Op sommige vlakken is het zelfs leuker als de originele Donkey Kong. Vooral het rondvaren met bootjes vind ik leuk, hoewel dat gewoon om van gebied naar gebied te gaan is .
Waar zit je nu ergens, Vincent?