Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
SNES op LED-TV » SNES: Super Nintendo Entertainment System

Forum

SNES op LED-TV

1

dinsdag 1 februari 2011 om 13u46scarva
scarva
Goomba (1)
2

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en ik heb een brandende vraag. Sinds dit weekend heb ik namelijk een nieuwe tv, een led-tv van philips. En ik ben een grote fan van de supernintendo, dus die heb ik meteen aangesloten. Maar het beeld doet heel vreemd, het rolt namelijk door van boven naar beneden. Nou ben ik al dagen aan het zoeken naar een oplossing en ik lees op heel veel plekken over de RGB-kabel van de gamecube (op dit moment heb ik gewoon zo'n AV-kabel). Ook op dit forum zag ik ergens staan dat deze kabel het probleem kan verhelpen, dus mijn vraag is eigenlijk simpel:

Als ik mijn supernintendo met een RGB-kabel van de gamecube op een led-tv aansluit, doet het beeld dan weer normaal??

Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden, want ik heb al meerdere gameshops gemaild en nintendo zelf, maar die lijken het allemaal niet te weten :(

in ieder geval alvast bedankt! :)

Marloes
zondag 6 februari 2011 om 23u06I and I
I and I
Luigi (693)
1299

wij zouden het ook niet weten eerlijk gezegd... hebben zelf nog zo'n oude beeldbuis televisie :)
ik zou zeggen, probeer het een keer? leen zo'n kabel van iemand?

----------------------------------------
Yoshi's Treasure Pile (onze collectie)
donderdag 24 februari 2011 om 12u30lutijn
lutijn
Goomba (1)
1

RGB kabel van zowel nintendo64 als gamecube werken 100%, aansluiten van een console met antennekabel op een digitale tv is zoiezo nooit een goed idee al is het al om de beeldkwaliteit
vrijdag 25 februari 2011 om 12u00I and I
I and I
Luigi (693)
1299

die antenne kabels zijn sowieso bucht... hebben er een hoop en weinig die echt goed werken nog

----------------------------------------
Yoshi's Treasure Pile (onze collectie)
zaterdag 12 maart 2011 om 22u15Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Ik heb mijn snes aagesloten met zijn gewone kabel op mijn HDtv (niet LED maar toch). Dus ik zou het ook ni echt weten.
1
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.