Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Site werking » Reacties

Forum

Site werking

woensdag 13 oktober 2010 om 10u24Niels
Niels
Goomba (4)
5

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Kan iemand mij een antwoord geven waarom de site maar voor de helft werkt? Groeten, Niels
donderdag 14 oktober 2010 om 13u23Mathias
Mathias
Chain Chomp (559)
1291

Hoi, hoe bedoel je? Wat functioneert er niet - of niet goed?
donderdag 14 oktober 2010 om 17u32Niels
Niels
Goomba (4)
5

Bijvoorbeeld contact, beleid, aanmelden. enters in forum dat soort dingetjes viel me gewoon oP en als ik de P indruk krijg ik een heel irritant menu boven :p
vrijdag 15 oktober 2010 om 13u11Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Raar! Ik heb nooit problemen gehad met het aanmelden en enters on het forum te gebruiken.
Ik heb ook nooit een menu gekregen als ik op de P druk o.O.

We zullen het eens vragen aan Thomas, de sitebeheerder, als hij ooit nog eens een keer langskomt :p Hij heeft nogal veel werk tegenwoordig.
vrijdag 15 oktober 2010 om 13u28Niels
Niels
Goomba (4)
5

Bewerkt: vrijdag 15 oktober 2010 om 13u37

Het zou natuurlijk kunnen komen omdat ik Google Chrome gebruik instead of IE/Firefox. En de sitebeheerder is hier ook meteen de eigenaar dan? - Eigen avatar uPloaden geeft ook FM.
zondag 17 oktober 2010 om 01u15Iris
Iris
Samus (61)
64

Dat Probleem van de P heb ik idd ook al gemeld en zal dan wel te maken hebben met Chrome, want die gebruik ik ook :p
zondag 17 oktober 2010 om 15u53Niels
Niels
Goomba (4)
5

Ja denk dan ook dat het daar aan ligt. Zou iemand mij kunnen helPen om met de site eigenaar in contact te komen?
maandag 18 oktober 2010 om 16u14Mathias
Mathias
Chain Chomp (559)
1291

@ Tetsuo: Ik heb hem eens via facebook een berichtje gestuurd, een week geleden, maar nog niks van gehoord. :-(
donderdag 21 oktober 2010 om 17u56Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Gebruikte hij veel Facebook? Anders is het misschien niet zo raar, maar een week is toch al redelijk lang. :(
vrijdag 22 oktober 2010 om 21u44Mathias
Mathias
Chain Chomp (559)
1291

Ondertussen heeft hij geantwoord. Hij heeft het erg druk met z'n thesis en zijn stage dit jaar, maar laat de site niet vallen. Het zal de komende tijd wat rustiger zijn hier, maar zodra hij tijd heeft zal 'em er zich terug mee bezig houden. Als er reviews enzo zijn, blijf dat maken he, misschien moeten wij er ook eens (terug) wat voor doen. Wat denk je?
zondag 24 oktober 2010 om 11u58lclhst
lclhst
Goomba (2)
3

Ja ik kan ook nergens posten en zo en tijdens het registreren kreeg ik ook een foutmelding
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.