Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Indiana Jones IV » Zeverhoek

Forum

Indiana Jones IV

1

donderdag 22 mei 2008 om 13u45Mathias
Mathias
Chain Chomp (559)
1291

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Ok, ok...'t heeft inderdaad niks met (retro)gaming te maken, maar de legendarische Indiana Jones-serie stamt wel vanuit de jaren '80. Daarom wil ik even melden dat ik een gigantische Indy-fan ben en na persoonlijk 6 jaar gewacht te hebben, gisteren eindelijk The Kingdom Of The Crystal Skull heb gezien. Een review ervan vind je op m'n blog.
http://renostrips.blogspot.com
vermeld daar (of hier) ook wat je ervan vond, of wat je verwachtingen zijn (als je al een fan bent).
vrijdag 23 mei 2008 om 10u53Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Ha, zelf ben ik niet zo'n Indy-fan, maar ik kan er wel inkomen dat het leuke films zijn.

De Angry Video Game Nerd heeft trouwens een lange bespreking van de drie oude spellen online geplaatst. Eigenlijk zijn ze rotslecht, maar dat maakt niets :) .

Straks je review eens lezen ;) !

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
vrijdag 24 oktober 2008 om 10u54I and I
I and I
Luigi (693)
1299

ik ben gek op de indy films ^^
we hebben van de week ook eindelijk de 4de gezien.... ik vond hem verschrikkelijk <_<
de humor was flauw (afgezien van een paar stukjes) en de actie was ook niet je dat... bovendien was het er echt over.... oke, de vorige films waren ook met abnormale invloeden maar nu met die aliens enzo was gewoon weg te overdreven <_<
ik moet me nog altijd de indy box aanschaffen maar die laatste film zal niet in mijn kast verschijnen als het aan mij ligt.
mijn verwachtingen waren al vrij negatief omdat ik van te voren al gehoord had dat aliens een grote rol zouden spelen...
mijn top drie van de indy films is simpel;
de eerste was de beste, daarna de tweede en de derde vond ik het minst... en de vierde... dat weet je nu wel ;-)

----------------------------------------
Yoshi's Treasure Pile (onze collectie)
vrijdag 24 oktober 2008 om 20u19Crazy Nut BE
Crazy Nut BE
Fox McCloud (470)
14950

Iemand toevallig de South Park aflevering van 2 weken geleden gezien? Daarin drijven ze nogal de spot met de laatste Indiana Jones:-d
1
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.