Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Misschien stop ik ermee :/ » Zeverhoek

Forum

Misschien stop ik ermee :/

zaterdag 12 juni 2010 om 19u39I and I
I and I
Luigi (693)
1299

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
ah, dan kunnen we mss samen in de klas komen volgend jaar :p
(ben heel erg veel ziek geweest dus kheb mijn jaar niet kunnen halen :( )

----------------------------------------
Yoshi's Treasure Pile (onze collectie)
zaterdag 12 juni 2010 om 23u19Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

ah das spijtig te horen, maar misschien ook weer niet ;)
zondag 13 juni 2010 om 10u23I and I
I and I
Luigi (693)
1299

ah, ik bekijk het van de zonnige kant... kheb al wat voorsprong met alle lessen :p

zondag 13 juni 2010 om 14u13Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Jah inderdaad :p wat leer je nu eigelijk het eerste jaar? De basis van 3D, basis programmeren en 2D moest je tegen het einde van het jaar een eigen game kunnen maken dacht ik?
zondag 13 juni 2010 om 14u44I and I
I and I
Luigi (693)
1299

Bewerkt: zondag 13 juni 2010 om 14u46

applied math & phys: werken met matrices, vervormingen enzo, tegen eind van het jaar een eigen physics game maken (2D)
3D: 3D modelleren, low en high poly, textures en tegen eind eerste semester: cityscene in low poly + textures en eind jaar: voertuig in high poly + materials
Prepoduction: perspectief en begin anatomie, zowel digitaal als analoog, werken met tekentablet, eind eerste semester: lab tekenen (buitenkant, lab zelf, 2 kamers, plattegrond, logo), eind jaar: balista + soldaat of zoiets (heb dat werk niet gedaan)
Programming: c++, eind jaar: 2D game namaken (ik had bv lemmings) met max 2 in de groep
Intergration: concepts bedenken en algemene filosofie (mbt games ed), eerste semester: bedenken spelconcept, eind jaar: in groep (+- 8) een eigen bordspel maken voor een echt bedrijf (in samenwerking met cartamundi, waren echte opdrachten :p)

das een beetje de run-down :)
de basis leer je in het eerste semester ongeveer... het tempo ligt echt extreem soms :) deze richting echt niet onderschatten trouwens, wordt veel gedaan
klein voorbeeldje: de grote aula zit overvol de eerste week (mensen zaten zelfs op de trappen).... tegen het eind van het jaar schieten er nog maar drie volle rijen over moest je iedereen bij elkaar zetten... en dan enkel de rijen in het midden :p

als je trouwens keer wil praten erover enzo, kom gerust ook naar de retro-meet ;) en als je via msn wilt, gewoon onze nickname met - tussen en @live.be ;)

maandag 14 juni 2010 om 00u56Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Ziet er zeer interessant uit! :d ik weet niet hoe hoog het tempo daadwerkelijk zit maar ik word hier echt ziek van hoe laag het ligt, ik val ervan in slaap. Hopelijk zal ik het nu dan nog wel kunnen bijhouden xD Ik onderschat het ook zeker niet en ga er de volle 100% voor :p
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.