Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Misschien stop ik ermee :/ » Zeverhoek

Forum

Misschien stop ik ermee :/

dinsdag 4 mei 2010 om 12u27Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Mjah, heb er niet veel zin meer in... Heb door gebrek aan geld, tijd en goesting de afgelope 6 maanden, wat? 2 games bijgekocht voor mijn verzameling?

Ok het staat wel mooi op mijn kamer maar wat doe ik er verder mee? Het leuke aan een verzameling, vind ik, is het uitbreiden ervan, en als dat niet meer mogelijk is, is de fun eraf :/.

Ik ben dus redelijk van plan om alles buiten te zwieren :(
dinsdag 4 mei 2010 om 12u56I and I
I and I
Luigi (693)
1299

bij ons ligt het ook soms stil maar we doen het al te lang om alles buiten te gaan zwieren...
bovendien zouden we er erge spijt van krijgen peis ik
maar verzamel je om te verzamelen of verzamel je net zoals ons om te spelen en voor de nostalgie?

moest je alles buiten gooien, laat het ons dan even weten ;-) we hebben hier een hoop vriendjes voor je spullen :-p

----------------------------------------
Yoshi's Treasure Pile (onze collectie)
dinsdag 4 mei 2010 om 13u42Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Ik verzamel vooral om te verzamelen, om ze te spelen heb ik gewoonweg geen tijd. Af en toe neem ik er wel eens een boven maar dat zijn enkel games die ik vroeger had dan :)

Ik laat je wel iets weten ;)
dinsdag 4 mei 2010 om 13u44I and I
I and I
Luigi (693)
1299

en gewoon je verzameling opkuisen?
enkel bijhouden wat je echt graag speelt?
of zou je alles wegdoen?

dinsdag 4 mei 2010 om 22u21Mathias
Mathias
Chain Chomp (559)
1291

Ai ai toch... ik heb ook niet echt veel tijd om te gamen, en soms ligt het verzamelen an sich ook stil. Maar 't is jammer dat je er voorgoed mee wil stoppen...
dinsdag 4 mei 2010 om 22u23Mathias
Mathias
Chain Chomp (559)
1291

Er is de laatste tijd trouwens wel weinig beweging geweest op de site hier. Maar ik ben daar ook medeplichtig aan; veel werk voor school enzo. Maar @ Thomas die dit zeker leest: zodra het verlof is ga ik me teug wat inspannen.
woensdag 5 mei 2010 om 09u54Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Alé, Tetsuo, da's spijtig. Als ik jou was, zou ik het nog eventjes aanzien... Ik denk dat je anders misschien spijt gaat krijgen?

Hier is het inderdaad ook stiller en da's niet specifiek iemands fout natuurlijk. Zelf heb ik het druk de laatste tijd. Tijdens de examens zal ik wel wat meer tijd hebben en dan zwengelt het automatisch wel terug aan ;) . Crazy Nut BE heeft het ook druk, denk ik, maar die zal ook wel weer actiever worden.

Zo'n dingen gaan met ups en downs ! Je moet gewoon voor jezelf uitmaken of je nog een down gaat geraken. Zoja, dan zou ik je verzameling niet wegdoen. Zonee, dan denk ik dat je later spijt gaat krijgen ;) . Spijtig alleszins !

"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
woensdag 5 mei 2010 om 13u34Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Mjah, ik ben er gewoon al zo lang niet meer mee bezig, ik kijk er zelfs nog amper naar. Zelfs als ik de hele dag op mijn kamer zit en mijn vitrinekast 1,5m verder staat zou het al zelden zijn dat ik er een blik naar geef...
Volgend jaar zit ik dan ook op de hogeschool en een kot. Moet het meeste zelf betalen dus kan ik ook niets aan de verzameling meer doen.
Het is spijtig en ik zal nog wel even nadenken maar ik ben tamelijk zeker dat ik alles ga wegdoen :(
donderdag 6 mei 2010 om 10u17Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Ho :( ...

Mocht je toch vanalles willen verkopen, laat het ons dan zeker weten !

"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
vrijdag 11 juni 2010 om 21u20I and I
I and I
Luigi (693)
1299

over hoge school gesproken, nog altijd naar DAE in kortrijk? :p ;)

zaterdag 12 juni 2010 om 01u26Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

jep ^^ ben al ingeschreven... Tenminste als ik me door deze examens geworsteld krijg :/
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.