Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Assassin's Creed 2 » Algemene spelerij

Forum

Assassin's Creed 2

zaterdag 21 november 2009 om 01u45Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Omdat ik waarschijnlijk niet de enige ben die AC2 heeft gekocht, leek het mij wel leuk om een topic te starten... hoewel ik nog maar heel eventjes heb kunnen spelen, wil ik deze kans meteen aangrijpen om een grote frustratie te uiten:

WAAROM IS HET SPEL IN HET NEDERLANDS, VERDORIE !?!?

Daarzie, het is uit mijn systeem... Voor de rest: awesomeheid :) !

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
zaterdag 21 november 2009 om 04u28I and I
I and I
Luigi (693)
1299

als je de xbox zelf in het engels zet (dus menu->talen zogezegd) is hij dan niet in het engels?
ik heb het zelf nog niet geprobeerd (int engels zetten en het spel zelf ook nog niet) dus ik kan er nie veel over kwijt, wes daarintegen wel :p

Yoshi's Treasure Pile (onze collectie)
zaterdag 21 november 2009 om 04u29Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Bewerkt: zaterdag 21 november 2009 om 04u30

Ik heb gelukkig (:p) geen 360, maar ik zal het morgen meteen proberen op de PS3... goeie tip eigenlijk. Dat ik daar zelf nog niet was opgekomen :) .

Edit: opzich ben ik niet tegen het Nederlands, maar wel als het slecht is gedaan (of in het Hollands-Nederlands). Nu krijg je toestanden waarin je personages halfbakken Italiaans-Engels spreken met Nederlandse ondertitels (en zelfs een fout in de intro waardoor ik ineens Zweeds te zien kreeg). Daarenboven zijn de missies en trophies dan ook Nederlands... hoe slecht klinkt een missie als "Aas in mijn mouw"? Afschuwelijk.

zaterdag 21 november 2009 om 15u58Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Thomas, ik begin je opmerkingen ivm de 360 stilletjes aan wel beu te worden...
zaterdag 21 november 2009 om 16u49Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Was een mopje hoor, Tetsuo ;) . Je moet dat niet serieus nemen, vandaar de :p . En ik was in het algemeen over AC2 aan't zeveren... hopen dat ik het straks toch in het Engels krijg.

Had iemand in de week trouwens ook een probleem met voorwerpen opnemen? Crazy Nut BE en ik hebben bijna vijf minuten geprobeerd om een lelijke doos vast te grijpen :( .

zaterdag 21 november 2009 om 18u42I and I
I and I
Luigi (693)
1299

voorwerpen opnemen is idd soms een ramp. Tegen ik die schilderdoos van leonardo had opgepakt ... Ik bleef er maar tegen lopen en zo precies mensen opzij duwen. maar oppakken ....

Voorlopig is het idd iere ook met nedelandse ondertitels. Nog niet echt gezocht of het kan verzet worden. Maakt mij niet zoveel uit, het klinkt alleen idd soms stom.  Hoedan ook het spel is super, spijntig genoeg niet veel tijd om te spelen. Ben wel blij dat ik de blackbox heb :d

zaterdag 21 november 2009 om 18u53Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Ja, dat probleem hadden wij ook ! Heel de tijd gewoon doen alsof je dingen en mensen wegduwde, maar hij wilde de doos niet opnemen... een kleine ramp wel zo'n foutjes.

Hoe goed is het Ezzio-mannetje afgewerkt in de Black-edition?

zondag 22 november 2009 om 00u40Crazy Nut BE
Crazy Nut BE
Fox McCloud (470)
14950

Ha, die voorwerpen kan je makkelijk oppakken als je heel kort op B drukt.
zondag 22 november 2009 om 01u05Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Huzzah, de PS3 in het Engels zetten, maakt het spel ook Engels... awesomeness ! Episch spel moet ik wel zeggen !

@ Crazy Nut: ik was opnieuw begonnen en opnieuw had ik problemen met de doos op te nemen.

zondag 22 november 2009 om 17u54I and I
I and I
Luigi (693)
1299

Beeldje is vrij mooi afgewerkt. Paintjob is vrij goed gedaan. Het is niet het meest kwalitatieve dat ik heb. Maar voor bij een collectors edtion te zitten is het toch een van de mooiste :). Kzou graag die van de white edition nu ergens apart kopen :p

zondag 22 november 2009 om 18u43Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Haha, daar zou ik echt geen geld meer voor over hebben :) .

Ik moet trouwens melden dat ik mij gisteren goed heb vermaakt. AC2 is in tegenstelling tot zijn voorganger echt veel gevarieerder en de stad Firenze en omgeving spreekt mij ook veel meer aan.

Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.