euh... dubbel aankoop? alleen jammer dat doos dan al open is. Je mam heeft hem gekocht voor je verjaardag een maand geleden. Dus kan niet zo makkelijk meer terug brengen? Jij je van geen kwaad bewust ... en twas al open tegen je mam het zag?
Kweet niet of eerlijk zijn ook gaat werken. Normaal kun je toch altijd met iets terug keren om te wisselen? Binnen 8 dagen zeker toch ? (niet ergens verplicht? ) Staat er niks op achterkant van het kas etiket ?
Ik heb wel al veel dingen weest wisselen. maar nog nooit een spel console. Wel boeken, cds, ...
Het is misschien een rare reden om iets terug in te leveren, maar zolang je de bon nog hebt en alles in orginele verpakking zit zijn ze verplicht het terug aan te nemen.
---------------------------------------- The best games are the old games~!
Ja, ik dacht ook dat er een termijn van zeven dagen was, maar volgens onze rechtenmens Crazy Nut telt die niet . Ik wil het liefst gewoon eerlijk spelen, anders lijkt het helemaal verdacht. De doos is opengeweest, maar alles zit er terug in zoals ik het eruit heb gehaald... gloednieuw dus.
Ben echt teleurgesteld, stomme PSP ! En de PS3 is nog zo'n geweldig apparaat !
---------------------------------------- "OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"