Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Castlevania III » NES: Nintendo Entertainment System

Forum

Castlevania III

1

donderdag 10 april 2008 om 21u40Mathias
Mathias
Chain Chomp (559)
1291

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Ja, ik wilde het in feite nog in de andere rubriek over je recenste aankopen plaatsen, maar ik zag dat die al sinds maart niet meer bezocht werd, dus...
Ik wilde even melden dat ik de trotse eigenaar ben geworden van Castlevania III voor de NES -mét doosje! En wat voor een geweldige box-art is me dat zeg! Ik weet niet hoe ik hier afbeeldingen kan uploaden, want het is echt de moeite hoor :-d
Het spel zelf is behoorlijk moeilijk (tot op het achterlijke af) en straft je echt genadeloos met elke misstap, maar ach, merendeels een kwestie van oefenen denk ik.
vrijdag 11 april 2008 om 10u07Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Bewerkt: vrijdag 11 april 2008 om 10u43

Je kan gewoon doorgaan in het andere topic. Enkel als we ze sluiten is het te lang geleden dat er nog is over gepraat. Daarom heb ik nu je titel veranderd naar Castlevania III ;) .

Ik heb al gehoord dat Castlevania III inderdaad niet al te gemakkelijk is. Spijtig genoeg heb ik geen NES, dus ik zou het niet zo kunnen zeggen.

Als ik mij niet vergis heeft de Angry Video Game Nerd er ook een korte bespreking over gedaan. Eigenlijk over deel twee, maar kort vermelde hij ook dat deel drie weer enorm goed was :) . Veel plezier ermee !

Aanpassing: ohja, foto's uploaden gaat niet op deze site. Als ik genoeg geld voor de hosting had graag, maar spijtig genoeg is dat niet het geval :) . Je kan eens kijken naar van die dumpsites zoals photobucket of Flickr (zou ik nemen) als ik jou was ;) .

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
zondag 27 april 2008 om 16u56Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Bewerkt: zondag 27 april 2008 om 16u57

Hier is deel één te koop. :-)
dinsdag 29 juli 2008 om 17u52I and I
I and I
Luigi (693)
1299

hebben ze alledrie in praktische nieuwstaat ^^

Yoshi's Treasure Pile (onze collectie)
woensdag 30 juli 2008 om 10u55Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Mooi zo :) ! Is het waar dat deel twee enorm slecht is?

woensdag 30 juli 2008 om 12u15I and I
I and I
Luigi (693)
1299

valt mee, gewoon anders :)

Yoshi's Treasure Pile (onze collectie)
woensdag 30 juli 2008 om 20u53Mathias
Mathias
Chain Chomp (559)
1291

Bewerkt: woensdag 30 juli 2008 om 20u54

Heb deel III vorige week uitgespeeld, en wat een moeilijk, maar fantastisch, spel was dat zeg!

Ik heb Castlevania II eens geprobeerd op een emulator, en ik ben echt van plan het te kopen. Is niet zo slecht hoor. Het zijn vooral allemaal vooroordelen (AVGN??), zoals Zelda II ook het 'zwarte schaap' van de familie was. En ik vond dat juist een heel uitdagend en leuk spel.
donderdag 31 juli 2008 om 11u38Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Bewerkt: donderdag 31 juli 2008 om 11u39

Ja, ik heb het voor de eerste keer gehoord via de AVGN, maar de reacties op zijn filmpjes waren ook niet lovend. Daarom dat ik het hier maar eens vraag :) . Kan goed zijn dat die mensen allemaal hem volgen.

Misschien is het gewoon ook een beetje minder Castlevania dan de andere delen? Vandaar dat het misschien wat kritiek krijgt.

Van drie heb ik inderdaad ook al gehoord dat het een redelijk moeilijk spel is. Spijtig genoeg heb ik nog altijd geen NES... binnenkort nog maar eens naar een rommelmarkt in de buurt gaan :p !

1
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.