Als NES-verzamelaar heb ik vreemd genoeg een Factory-Sealed versie van F-zero weten te krijgen (pal-versie). Op makrtplaats zul je niet veel verzamelaars tegenkomen dus ben ik door een vriend naar deze site verwezen! Ik hoop dat ik hier iemand wel blij kan maken met deze item:
Ik verkoop hem aan de hoogste bieder!
---------------------------------------- The best games are the old games~!
Ik weet dat het PAL is, maar ik wilde er zeker van zijn dat het FAH was, zoals je in de productcode kan zien SNSP-XX-FAH of SNSP-XX-UKV . Zal straks eens kijken anders naar mijn FAH-versie of daar vanvoor ook Engels opstaat, maar denk het niet.
---------------------------------------- "OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
Dat maakt toch niet uit thomas, heb hier ook UK games liggen en ze werken op mijn pal-B systeem Ik heb hier wel interesse in maar wil eerst weten of er echt geen zichtbare schade aan de box is. Ik zie bv (als ik mij goed voorheb) een lichte inbuiging van de box? alsof er een licht gewicht op heeft gelegen? Ik ben hier het pietje precies vooral met sealed games!
Ik heb de verpakking eens HEEL goed bekeken voor je en ik kan je het volgende vertellen: De doos zelf is geheel onbeschadigd op een klein deukje op de zijkant van het hoekje rechtsonder. De plastic-seal bevat hier en daar wat putjes van transport e.d. Voor de rest kan ik echt nergens wat vinden.
Ik heb hem gekregen voor ongeveer 20 euro geloof ik. Het hoogste bod dat ik ontvangen heb was 30 euro, helaas heeft deze persoon nooit gereageerd. Maar bovenop alles heb ik geen flauw benul van zijn waarde...
Ik ben wel bereid om er 30 euro voor neer te tellen maar dan wel incl verzending (en dan wel niet in een enveloppe xD) Anyway, dan zul je ook nog wel even tot volgende week moeten wachten als dat geen prbleem is? heb het "gamegeld" van deze week al opgedaan