Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Component kabel » NGC: Nintendo GameCube

Forum

Component kabel

1

zaterdag 26 september 2009 om 23u31Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Howdy !

Mijn GameCube staat aangesloten op een 40" Sony Bravia LCD-TV en om eerlijk te zijn trekt het beeld op niets. Dat ligt natuurlijk grotendeels aan de GameCube zelf, maar ook voor een heel deel aan de aansluiting: composietkabels.

Gelukkig merkte ik onlangs dat de GameCube ook een Digital AV-out heeft, waarop een component-kabel aangesloten kan worden. Dan zou er normaal gezien 480p uit de GameCube moeten komen en heel wat minder vage en gekgekleurde stukken.

Mijn vraag is dan ook: heeft iemand zo'n ding en werkt het inderdaad beter? En nog: heeft iemand er eentje op overschot? Ik zou er graag eentje hebben als het echt werkt, want hoe het er nu uitziet, trekt echt op niets... zelfs het beeld van de SNES is beter :( .

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
zondag 27 september 2009 om 00u21Crazy Nut BE
Crazy Nut BE
Fox McCloud (470)
14950

Uitstekende vraag! Al mijn verliezen in Mario Kart zijn te wijten aan slechte kleuren. Mijn overwinningen zijn echter puur op skill behaald:-d
zondag 27 september 2009 om 11u31Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Said the sore loser :) !

zondag 27 september 2009 om 13u42Crazy Nut BE
Crazy Nut BE
Fox McCloud (470)
14950

Ahem, Rainbow Road anyone?:-p
zondag 27 september 2009 om 14u54Bamboebahr
Bamboebahr
Chain Chomp (521)
1115

rainbow road voor de ware LSD fan XD
en op uw vraag thomas: veel mensen met een webwinkel op kapaza,2dehands,ebay,... hebben die :)
zondag 27 september 2009 om 16u35Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Ja, maar die vragen rond de 80 euro voor die kabel... veel te veel :( !

woensdag 28 maart 2012 om 09u14siyecao99
siyecao99
Koopa Troopa (10)
10

Rather Cool Look And Beats by dr Dre ibeats Pretty Solid Wire With A Excellent Bass And Good Closed Sound. The Wonderful Earphones Transitive Electronic Frequency Basic In These Times Merely New Style Beats By Was dre beats australia Designed For Today's Life-Style. This Has A Mature And Robust Mystery Of Color, So Wear It You Would Be Even More Unique. Rather Comfortable Wearing, Excellent Resolution Can Be Regarded As High Frequency, The Sound Field Are Also Fair Good. Compatible With A Variety Of beats studio champagne Handy Devices High Output Signal, Is Essential To Your Journey. When You Placing On Headphones Sitting From The Concert Hall Because The Top In The Middle, Practically Climbed For The Placement In The Conductor, The Complete Method dwight howard beats by dre Lost In Music.
1
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.