Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Conker's Bad Fur Day » N64: Nintendo 64

Forum

Conker's Bad Fur Day

woensdag 9 april 2008 om 17u49Mathias
Mathias
Chain Chomp (559)
1291

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Ja, amai, ik ben hier goe aan het schrijven, en 't nog maar mijn eerste uurtje dat ik doorbreng op de site! :-p

Maar ik wilde eens vragen of iemand een exemplaar van Conker's Bad Fur Day heeft en of dit een zeldzaam spel is. Op Ebay vind ik er maar weinig van. Ok, een paar uit de VS, maar zijn die cartridges niet anders? - zoals we met de SNES de PAL en NTSC versies hebben? Of zijn die universeel? Nee zeker...:-( Want het ziet er echt een schitterend spel uit, 'k heb het eens op ROM geprobeerd, maar da's toch niet het zelfde eh.
donderdag 10 april 2008 om 11u55Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Bewerkt: donderdag 10 april 2008 om 11u56

Ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord, maar kan je niet met zekerheid zeggen of het inderdaad ook zeldzaam is.

Langs de andere kant: het is van Rare. Die hebben bij mijn weten nooit echt slechte spellen gemaakt :) .

Toevoeging: op Wikipedia staat rechts dat het door THQ is uitgegeven in Europa en dat dat op zes april 2001 was ;) !

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
zondag 27 juli 2008 om 11u17I and I
I and I
Luigi (693)
1299

Bewerkt: zondag 27 juli 2008 om 11u17

tis een goed spel (heb het tijdje terug nog compleet nieuw in de winkel gevonden ^^ -> opruiming van hun opslagplaats)
het is echt grappig en zeker een aanrader

edit:
ja, de n64 is niet universeel. cartridges zijn hetzelfde maar je kunt ze niet spelen :) (net zoals de nes cartridges)

Yoshi's Treasure Pile (onze collectie)
zondag 27 juli 2008 om 11u46Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Is er bij de NES niet een klein verschil tussen de cartridges?

zondag 27 juli 2008 om 15u44I and I
I and I
Luigi (693)
1299

Bewerkt: zondag 27 juli 2008 om 16u10

nop, alleen het logo is anders (ovaal = US / rond = PAL) maar dat is overal zo (bij wii games bv is dit ook nog zo)
de enige cartridges die een andere vorm hebben zijn de SNES (ook bij GC en Wii is alles hetzelfde, zijn ook niet regio vrij)
alleen de handhelds zijn altijd al regiovrij geweest

-------------------
Edit:
http://www.segaforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=25503&sid=46d097e5d1fb9ade57ed6bf430a92dd6
verkoopt een CBFD (wel cart only en aan belachelijke prijs > 20euro)

maandag 8 september 2008 om 21u29Kingside
Kingside
Goomba (2)
1000

Ben nog steeds op zoek naar dit spel, lijkt me erg gaaf. Maarja mijn budget laat het niet toe..
zondag 21 september 2008 om 22u24Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Ik heb de game op emulator gedownload, het is echt leuk maar wil het nu ook in mijn verzameling hebben :p dus even ebay snipen.
vrijdag 26 september 2008 om 15u44I and I
I and I
Luigi (693)
1299

hehehe :) mja compleet is hij jammer genoeg niet zo makkelijk te vinden. Maar spel is zeker de moeite. Heb zelfs de orginele guide liggen voor dit spel. Guides zijn super, alleen zo moeilijk te vinden :( zeker die voor de oudere consoles.

vrijdag 26 september 2008 om 21u17Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Ja ze zijn inderdaad moeilijk te vinden, heb laatst een Lufia Guide gezien voor 17,- wist niet echt of het de moeite was.
zondag 28 september 2008 om 18u02Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Verdorie... ben al een hele tijd op YouTube en toestanden naar filmpjes van Conker's Bad Fur Day aan het kijken en ik wil het zo graag spelen ! En ik wil een Nintendo 64 ! Nu :p !

zondag 28 september 2008 om 18u26Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Hier thomas

http://www.kapaza.be/Computers/Spelcomputers_Nintendo/6503989/N64_met_een_controller_5spelletjes_en_8_MB_ram.html

Bied 60 euro en misschien heb je in de loop van de week al een N64 met een complete perfect dark!
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.