Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Het frustratie-topic » Algemene spelerij

Forum

Het frustratie-topic

vrijdag 23 oktober 2009 om 22u27Mathias
Mathias
Chain Chomp (559)
1291

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
De eau de cologne-tip werkt. Ik had vroeger enkele nes-spellen die voor geen meter werkten, maar er even met een wattenstaafje met edc over de contacten gewreven, en het werkte terug perfect!
zondag 25 oktober 2009 om 10u38Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Ja, we hebben het met contactspray opgelost en het lijkt nu toch te werken :) . Hopelijk blijft het zo, want anders ga ik terug moeten wenen :p !

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
dinsdag 10 november 2009 om 22u42Mathias
Mathias
Chain Chomp (559)
1291

Doeme zeg. Frustratie alom. Mario & Luigi 3 voor de DS: het is bijna uit, en zoals in elk goed spel zijn de beste accesoires pas op het einde beschikbaar. Die kosten een bom geld natuurlijk...er is één minigame die je geld in een klap echter verdubbeld...de 99 hitblock-challenge. Het is een zwevend blok dat van Mario naar Luigi glijdt, en je moeter om beurten tegen springen om het naar de andere kant te stuwen. Spring je te vroeg of te laat is het game over en het gaat steeds sneller. Je moet tot de 99 hits komen wil je die prijs krijgen, iets wat frustratie teweeg brengt. De batterij van m'n DS is net uitgevallen, dus houdt ik het voor vanavond even bekeken. Bah.
vrijdag 28 mei 2010 om 23u03I and I
I and I
Luigi (693)
1299

alom frustratie hier
had de special edition besteld van het nieuwe Dead or Alive Venus on the Beach serie (Kasumi) op de officiele site van Koto
vreugde alom toen we vanavond (echt paar minuten geleden) onze doos opendeden om haar te gaan stellen bij haar vriendinnen
blijkt natuurlijk dat die kl*j*s een grove fout hebben gemaakt
in plaats van deze versie hebben ze deze versie opgestuurd
direct natuurlijk een mail gestuurd, nu maar afwachten wat ze zeggen
gelukkig is het met paypal betaald dus als ze echt moeilijk doen kunnen we nog altijd ons geld terug eisen
maar zoiets is zo *argggg*
moesten we die versie gewild hebben, hadden we m wel hier gekocht en heeeel erg veel centjes uitgespaard...
me nogal pissed >_<

(on side note: onze Wesker (midnight edition) is wel perfect aangekomen ^^)

----------------------------------------
Yoshi's Treasure Pile (onze collectie)
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.