Retrogames en frustratie: het zijn twee dingen die hand in hand lijken te gaan. Dit topic is speciaal bedoeld om even je woede te kunnen loslaten, wat stoom afblazen. Zie je het niet meer zitten? Gooi die NES-controller niet op de grond, maar post hier even wat oergeluiden ofzo.
Laat ik de spits afbijten.
RAAAAAAAAAAAAAH!!!! Censuur, censuur, censuur!! WTF? Waar komt die vandaan? Sh******t man, ONEERLIJK, ONEERLIJK ZEG IK U! VUURBALLEN NAAR MIJ GOOIEN?! STERF DAN TOCH, LOSER! STERF!
Mijn woede gaat over Ninja Gaiden. In wezen een erg tof spel. Speelt vlot, goeie muziek...maar zóoo moeilijk. Waarom moet echt élke vijand opnieuw respawnen zodra je een stap terug zet? Waarom moet je alledrie de buitenaardsmoeilijke sublevels van het laatste niveau (+- een 20tal minuten spelen) opnieuw doorlopen wanneer je het loodje legt bij één van de drie vormen van de eindbaas? Waarom lopen er vlak voor de eindbaas belachelijk veel vijanden in beeld die de helft van je HP weghappen?
Waarom heb ik gisteren dan toch besloten om het spel af te zetten, hoewel ik nog maar één vorm moest doden? Serieus, het is echt een tijd geleden dat ik me nog zo heb opgeboeid in een spel, maar hierbij was ik het meer dan beu. En het rotte is: ik ga dat spel sowieso nog een keer opstarten. Het is niet enkel voor de 'eer', maar het is gewoon verder ook een erg vet spel. Domme...wat doe ik mezelf toch aan?
hihi,ik ken het gevoel meestal heb ik zo de neiging om mn controllers richting tv te smijten,maar op het laatste moment verander ik toch van koers richting zachte zetel of bed,kwestie van geen schade aan te richten
en het alombekende "gezicht-in-kussen-en-schreeuwen" opluchting
Kom, niet overdrijven he? Nog nooit een heel erg moeilijk spel gespeeld dat het uiterste van je geduld en vergevingsgezindheid vereist? Ik denk dat de meesten toch wel al eens een keertje roepen als ze dat ene level voor de 100ste keer opnieuw moeten spelen.
Nope Ik kan gewoon niet boos of gefrustreerd worden tijdens het gamen. Wil het echt niet lukken -wat mogelijk is- dan probeer ik het op een ander tijdstip nog wel eens..
Wij ebben da allebei soms wel een. Ik dacht dat iedereen dat wel eens had. Als je voor de 200ste keer iets moet proberen ... De camera of controls soms niet meewerken, ....
Weeeiiii ! Frustraties ! Mijn Mega Man 2 doet het niet naar behoren ... hij start regelmatig zonder reden opnieuw op en er verschijnen constant van die lelijke puntjes (artefacten) in beeld. Heb juist naar de verkoper gemaild om te vragen of ik het niet kan terugsturen, pfff. Ben echt ontgoocheld !
---------------------------------------- "OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"