Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Verandering "Vraag en aanbod" » Mededelingen

Forum

Verandering "Vraag en aanbod"

1

zaterdag 12 september 2009 om 11u09Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Howdy !

Binnenkort zal het forum "vraag en aanbod" van strekking veranderen. Vrees niet, jullie krijgen nog steeds de mogelijkheid om jullie prul aan te bieden, maar dan via een speciaal daarvoor aangemaakt platformpje: een zoekertjes-gedeelte.

Zoals de meesten ooit al wel hebben opgemerkt staat er op elke spelpagina een link om te zoeken naar zoekertjes, maar werkte die niet. Binnenkort zal die wél werken en dan kunnen jullie naar harte lust zoekertjes toevoegen en doorzoeken. Als klein voorproefje, de startpagina van de zoekertjes:

Zoekertjes

Daarom zal het forum "Vraag en aanbod" grotendeels nutteloos worden, maar daar brengen we verandering in. Het zal namelijk gaan dienen als een stekje waar je speciale aanbiedingen aan de rest kan laten zien, waarin je je nieuwste aanwinst kan tonen en waarin je hulp kan vragen bij een aankoop of problemen die de kop op steken bij een aankoop.

Dat is zowat mijn idee, maar allemaal samen weten we meer en daarom had ik graag wat reactie van jullie gehad: wat denken jullie? Wat willen jullie bijvoorbeeld zeker in de zoekertjes-functie? Of hadden jullie een andere of extra functie in gedachte voor het "Vraag en aanbod"-forum?

Shoot !
Thomas

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
zaterdag 12 september 2009 om 13u24k8skaaay
k8skaaay
Baby Mario (146)
1057

Bewerkt: zaterdag 12 september 2009 om 13u25

Mijn idee, maak de container 100% breed. Het wordt nu allemaal heel erg op elkaar gedrukt, vind ik.

Ik heb 2* een 24" met een 1920x1200 reso, maar toch vind ik het niet zo prettig. En er staat zoeken, is het niet makkelijk om ook bijvoorbeeld de meest interessante 'zoekertjes' te laten zien of bijvoorbeeld de laatst toegevoegde etc.

En voor de rest weet je wel goed te ontwerpen, (iets wat ik niet kan) maar het mag gewoon wat breder ;-)
zaterdag 12 september 2009 om 13u32Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Ha, ik wil al een tijdje de website breder maken. Optimaliseren voor 1280, maar ik heb gemerkt dat een 25% van de bezoekers nog steeds een resolutie van 1024 breed heeft en ik wil die mensen niet in de koude laten staan :( .

De meest recente zoekertjes staan er nu al bij hoor ;) . Ik dacht rechtsonder het zoekveld misschien nog iets te maken waarin de meest bekeken zoekertjes ofzoiets komen te staan, maar dan gewoon een klein lijstje met alleen titels.

En zo goed kan ik nu ook weer niet ontwerpen :p . Ik ben echt uren bezig met zo'n pagina op orde te krijgen, om eerlijk te zijn. Als die icoontjes er niet waren, was het trouwens al een heel pak minder ;) . Toch bedankt !

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
1
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.