Ik heb hier nog Banjo-Kazooie, Tooie, Perfect Dark, Donkey Kong 64 en DKC 2 liggen. DKC 2 is bijna uit, maar die laatste 2 werelden zijn aartsmoeilijk. Banjo-Tooie zit ik halverwege, maar heb ik sinds vorig jaar niet meer gespeeld dus ben ik de draad wat kwijt. En de rest moet ik nog beginnen.
Ik besloot daarstraks om Perfect Dark eens op te starten. Ik heb er veel goeds over gelezen, en wilde het zelf eens proberen. Nu weet ik niet ofdat ik gewoon erg hard zuig, ofdat het spel niet goed verouderd is, want buiten het feit dat het een technisch wonder is, vind ik het spel maar zozo. Zoals veel Rare-spellen op de N64 heeft dit spel ook last van erg veel lag als er veel gebeurt op het scherm. De besturing ben ik totaal (nog) niet gewoon, en lijkt me wat krampachtig.
Bon, ik weet het niet goed. Ik wíl dit spel echt leuk vinden, maar het lukt me precies niet. Het spel werd 9 jaar geleden de hemel in geprezen en is tegenwoordig nog vaak een referentie bij journalisten als het om shooters gaat.
Ach, niet te veel aantrekken gewoon. Sommige soorten games zijn gewoon niet je ding. Thomas vindt Super Metroid bijvoorbeeld ook niet heel erg bijzonder, en ik vind Battletoads maar flauw. als het je niet echt aanspreekt, gewoon laten, liggen! Er zijn leuke games genoeg
Hmm, ik heb het spel nog nooit gespeeld, maar ik denk dat je inderdaad het best Crazy Nut BE's raad kan opvolgen: niet iedereen is voor elk soort spel gemaakt. Zoals hij zegt, ben ik niet echt een Metroid-fan... dat ligt niet aan het genre en niet aan mij. Sommige dingen horen nu eenmaal niet samen te gaan .
---------------------------------------- "OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"