Zoals door enkelen onder jullie gevraagd, hebben we besloten om een bijeenkomst te organiseren. Omdat het allemaal een beetje last-minute is en we niet echt over goede, centraal gelegen accomodatie beschikken is het wat behelpen. Daarom stellen we voor om onze eerste bijeenkomst puur als een soort ontmoeting te houden.
Crazy Nut BE en ik hadden het idee opgevat, omdat we nergens centraal in België over een deftige spelplaats beschikken, om voor onze eerste samenkomst gewoon te gaan bowlen in Leuven. Iedereen bowlt wel graag en zo leren we elkaar beter kennen. Daarenboven kunnen we daarna nog 2000 bokken gaan drinken in Leuven centrum tegen de avond. Crazy Nut BE staat er ook op dat we Bicky's gaan eten in het Zeeltje, u bent dus gewaarschuwd !
Dit alles zou doorgaan op donderdag 17 of vrijdag 18 september. We dachten eerst aan 17 september, maar toen bedachten we ons dat Luigi dan nog les heeft, dus als hij geïnteresseerd is misschien best de 18e? Ik stel voor dat we afspreken rond een uur of twee in de namiddag voor het station van Leuven en dan gezamenlijk de wijde wereld intrekken. (Luigi, jij kan dan later ons vervoegen als je wil?)
Iemand die andere en betere ideeën heeft, mag die altijd geven ! Dit is maar een voorstel !
Thomas
---------------------------------------- "OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
Vrijdag zou ik dan wel kunnen ja, mijn onkel woont in Leuven dus kan ik daar blijven slapen mss ook. Dan moet ik niet nog zo laat terug. 2 dingen wel, ik kan echt niet bowlen en ik lust geen bickeys Maar ik kom wel
edit: wacht! ff kijken of mijn vriendin 18 of 28 sept jarig is ²edit: haha, 28ste, alles oké
ik wist de verjaardag nog wel hoor, moest gewoon ff zeker zijn, begon aan mezelf te twijfelen.
als ik in de frituur een broodje eet is het altijd: broodje mexicano (zonder groenten -ik eet geen groenten- met een ei) met cocktail saus + baby friet, en die frietjes stop ik dan tussen het broodje