Ha, dan is het goed. Je moet geen schrik hebben dat ik de website laat vallen hoor... ik heb er echt te veel moeite ingestoken om dat te doen en ik bezie hem als mijn eigen kindje

. Het is trouwens fijn dat je zo over de website denkt, doet mij echt plezier. Vaak vind ik het spijtig dat we wel nieuwe leden aantrekken, maar dat die dan gewoon wegblijven. Buiten onze vaste vijf, zes (jij, Bamboebahr, Tetsuo, I and I, Crazy Nut BE, Luigi en ik) hebben we eigenlijk geen leden

.
Dat is trouwens ook de voornaamste reden waarom we met dat idee van een Sega-gedeelte aan het dollen waren. We hebben al gemerkt dat er een aantal verzamelaars zijn die ook Sega dingen hebben staan en dat er ook mensen zijn die enkel Sega verzamelen. Als we die ook kunnen aantrekken, is er meer kans op meer leden. Dat moeten geen tientallen zijn, maar een paar extra mensen zou wel leuk zijn, als je snapt wat ik bedoel

.
Je vraagt of we weten of er genoeg vraag is naar een Sega-site: dat weten we zelf niet. Daarom vragen we hier of er animo is. Als het idee de grond in wordt geboord, dan is het natuurlijk niet echt aan te raden er mee door te gaan en dan kunnen we onze energie beter in Retronintendo.be steken. (Niet dat ik dat nu niet zal blijven doen, want het zal Crazy Nut BE zijn die de organisatie van de Sega-site op zich zal nemen.)
Over de samenkomst: ik maak er stante pede werk van ! Je hoort van mij in de loop van de volgende dagen

!