Heeft iemand van jullie ActRaiser 2 al eens gespeeld? Of de gewone ActRaiser, misschien? Ik weet dat ze redelijk zeldzaam zijn, maar toch... ik zit namelijk met een probleempje.
IK ZUIG SUPERHARD !
Ik bedoel: ik raak echt amper vooruit in dat spel, is mij nog nooit overkomen. Het heeft deels te maken met weten wat er op je afkomt, maar het lijkt erop alsof je soms onmogelijk verder raakt zonder dat de vijanden je leven wegnemen. Ik vind het een beetje te vergelijken met Super Ghouls 'n Ghosts, maar dan nog 20x moeilijker.
Iemand die tips heeft om mij wat verder te helpen?
---------------------------------------- "OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
hmmm,heb het enkel gespeeld met een emulator :s dan raakte ik niet eens in die side scrolling stages omdat ik bijgod niet wist wat ik moest aanvangen met dat engeltje
Nja, heb het spel ook nog maar één keer gezien en dat is in mijn verzameling . Je moet over de kaart gaan en dan kan je zo bepaalde gebieden openen om te spelen.
Ik geraak nog steeds niet verder... niemand die kan helpen ?
---------------------------------------- "OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"