Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
En de scholen gaan weer beginnen.. » Zeverhoek

Forum

En de scholen gaan weer beginnen..

woensdag 12 augustus 2009 om 00u45k8skaaay
k8skaaay
Baby Mario (146)
1057

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Nog 2 en een halve week en dan mag k8skaaay weer naar school.

Hebben jullie er ook allemaal zin in? Ik eigenlijk wel ! Ik heb nu al ruim 2 (bijna 3!) maanden vakantie (ok, ik werk wel etc.), maar ik kijk héél erg uit naar mijn nieuwe opleiding en dus school. :d Vakantie begint zo snel te vervelen. :) En jullie ? Zin in school of toch liever vakantie ? :)

ps: ik heb hier 6!! reviews klaar liggen. (MK1/2/3, KillerInstinct SNES, Southpark (N64) -voor Thomas- en, omdat het gewoon cool is : Mario Kart 64 :)) Komen denk ik deze week wel online te staan.
woensdag 12 augustus 2009 om 09u06Bamboebahr
Bamboebahr
Chain Chomp (521)
1115

hier is het nog een maand en half tegen dat ik moet herbeginnen,eerst nog mn herexamens -__-
woensdag 12 augustus 2009 om 11u23Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Howla ! Ik heb juist een maand gehad en nu moet ik een maand leren voor de herexamens. Daarna nog drie weken vrij. Als ik geen herexamens had, had ik drie maanden vakantie, hoera :) !

Wel leuk dat je zo uitkijkt naar je nieuwe schooljaar. Welke opleiding ging je weeral precies volgen? Hoe was trouwens je vakantie?

Sterk trouwens over die reviews. Als je zin hebt, mag je ze online zwieren... dan lees ik ze zo snel mogelijk na en voeg foto's en toestanden toe ;) ! Merci !

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
woensdag 12 augustus 2009 om 11u53I and I
I and I
Luigi (693)
1299

wij moeten ook pas eind september beginnen (wes heeft eerst nog herex, ikke lekker niet :p)
voor wes is het gewoon het volgende jaar maar voor mij is het ook een nieuwe opleiding... ik ben kei zenuwachtig :p
is hier nog iemand die op het PIH in kortrijk zit? (ik ga DAE volgen ^^)

Yoshi's Treasure Pile (onze collectie)
woensdag 12 augustus 2009 om 13u08k8skaaay
k8skaaay
Baby Mario (146)
1057

Thomas, vakantie was leuk. Mag wat mij betreft volgend jaar weer :). Ik ga 'Information Engineering' studeren, met Computers enzo.

Ik moet eerst zo even wat werken (heerlijk: thuis!), dus ik zal vanavond even kijken of ik dan de tijd heb om ze online te zetten, anders wordt het vrijdag. :-d

Je hoeft niet zenuwachtig te zijn hoor I and I, voor mij ook een nieuwe opleiding (heb er vorig jaar een afgerond natuurlijk :p), maar des te meer redenen om lekker gemotiveerd te zijn!
donderdag 13 augustus 2009 om 14u56Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Ik moet 1 september ook naar school maar wil helemaal niet :( moet nog een jaar doen voor ik met de richting kan beginnen die ik echt wil doen. Hopelijk breekt de mexicaanse griep uit of krijgen we een terroristische aanval (zonder gewonden weliswaar) dan kunnen we nog een maandje binnenblijven :p
donderdag 13 augustus 2009 om 15u07Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Haha, roep er maar niet te hard op :p .

Zal wel meevallen dat laatste jaar. In het zesde doe je zoveel leuke dingen, dat wil je echt niet missen. Op het einde is het gewoon eventjes doorbijten, maar dan heb je ook wel drie maanden verdiende vakantie voordat je kan beginnen met wat je echt graag wil doen ;) .

"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
donderdag 13 augustus 2009 om 17u42Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

2 maanden :) moet terug in september beginnen om mijn achterstand programmeren bij te werken xD
donderdag 13 augustus 2009 om 22u08k8skaaay
k8skaaay
Baby Mario (146)
1057

Bewerkt: donderdag 13 augustus 2009 om 22u09

Je kan beter nu nog genieten van je lezven als student.. Werken is totaaaaaal anders :p
vrijdag 14 augustus 2009 om 11u41Bamboebahr
Bamboebahr
Chain Chomp (521)
1115

no shit, toen ik afstudeerde aan het middelbaar wou ik zo gaan werken omdat ik school moe was, ik deed het 1 jaar en kon niet wachten om terug te beginnen met school XD
vrijdag 14 augustus 2009 om 16u28Crazy Nut BE
Crazy Nut BE
Fox McCloud (470)
14950

Lange leve studeren:-d Vrijheid met beperkte verantwoordelijkheid, dat is het goede leven!
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.