Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Ocarina of time » N64: Nintendo 64

Forum

Ocarina of time

1

donderdag 17 januari 2008 om 08u49Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Pas geleden Ocarina of Time gekocht. Mijn Zelda collectie is nu bijna compleet. Ik had de game al op een limited edition disc voor de GC staan, maar origineel is altijd beter!! Joehoe!! :-d
donderdag 17 januari 2008 om 10u48Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Leuk voor je Vincent :) !

Welke spellen ontbreken nog in je Zelda collectie? Of ben je bijvoorbeeld nog op zoek naar volledige (doosje en boekje) versies?

Veel speelplezier :p .

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
donderdag 17 januari 2008 om 10u53Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Ja dat ik vaak het probleem. De laatste aankoop (Ocarina of Time) heeft ook geen doosje en boekje. :-(

Nouja, ik geen de moed niet op en blijf verzamelen, ben pas geleden weer begonnen met Phantom Hourglass, ben nu eindelijk voorbij die ene eindbaas. :-d
zaterdag 5 april 2008 om 03u40Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Jaha, nu heb ik Ocarina of time mét doosje én boekje!! :-)
zaterdag 5 april 2008 om 09u55Yurf
Yurf
Samus (68)
1000

Je moet eens Link's Awakening spelen op GameBoy/GameBoy Color. Is, dacht ik, de enige Zelda-game die niet in Hyrule plaatsvindt. :)

Heb je die?
zaterdag 5 april 2008 om 13u24Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Crazy Nut BE heeft die alleszins, geloof ik. Als ik mij niet vergis had hij die voor mijn neus weggekaapt voor zes euro... en ik zeg met mijn stomme kop nog: ja, is goed.

Compleet en al in perfecte staat :) !

Eens vragen straks of die inderdaad niet in Hyrule plaatsvindt.

zaterdag 5 april 2008 om 20u51Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Bewerkt: zondag 6 april 2008 om 14u56

Nee, die game heb ik niet. Ik speel ook niet zo heel vaak meer op mijn GameBoy ;-)

Wel een mooie complete Zelda game voor de N64 :-d

Alleen...

...nu heb ik dus Ocarina of Time dubbel. Iemand interesse misschien? Cart only. :-)
woensdag 9 april 2008 om 17u45Mathias
Mathias
Chain Chomp (559)
1291

Wow! Lucky bastard! ;-) Ik heb enkel de casette (wel dezelfde). Er waren toch verschillende versies van Ocarina, niet? De compleet gouden, en dan nog die met de verschillen in het bloed van Ganon op 't einde- dacht ik.

@ Thomas: Link' Awakening vind inderdaad niet plaats in Hyrule, maar op het eiland Koholint.

@ Yurf: Majora's Mask speelt zich ook niet af in Hyrule, maar in Termina - hoewel er veel gelijkenissen zijn. En ook de Oracle-zelda's voor de GBC spelen zich in andere streken af.
donderdag 10 april 2008 om 11u53Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Link's Awekening is inderdaad op Koholint :) . Die speciale versies van Zelda verschillen enkel qua boxart enzo veronderstel ik? Of zijn er ook wezenlijke verschillen in het spel zelf terug te vinden :o ?

1
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.