ja,een vraagje eigenlijk ik zou willen beeldmateriaal opnemen van NES,SNES,etc... maar hoe zou ik dit best doen? ik zat te denken aan iets wat ik las over een VGAbox ofzo, maar heb die dingen eerlijk gezegd nog nooit gezien... waar ik ook een probleem zie: de NES/SNES/master system/Megadrive werken met die satellietdoosjes terwijl de rest werkt met scart kabels...
De meeste TV's sturen hun signaal altijd via de SCART uit. Als je nu een videorecorder aan je TV hangt en op VHS opneemt. Daarna hang je je VHS op je PC via tulpstekkers ?
---------------------------------------- "OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
een idee waar ik samen met een maat van me al een eind op aan het denken ben en mn laptop kan wel op tv's worden aangesloten,maar mijn tv is hier te oud voor moet je zelfs helemaal geen speciale kaart voor hebben,gewoon met een monitorkabel verbinden ^^
ja,dat is wat een probleem met een laptop,kan ik niet meteen zo'n kaart inrammen ^^ ik kan enkel een monitor aansluiten of iets met hdmi en da heeft de NES,... natuurlijk niet