Ik moet ook nog een nieuwe TV kopen voor volgend jaar. Die ik nu heb is groot genoeg en heeft meer dan voldoende aansluitingen, maar dan heb ik thuis geen TV meer; luxeprobleem!
Sparen, mannen, sparen ! En dan uitkijken naar koopjes .
@ k8skaaay: je hebt inderdaad een luxeprobleem. Zo heb ik dat bij de PS3. Thuis staat er eentje, maar die mag/kan niet mee naar Leuven dus moet ik er eentje extra kopen voor hier. Ochja, altijd handig zo'n backup... aangezien degene die we nu hebben eigenlijk toch kapot is .
---------------------------------------- "OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
Ik vind een vriendin/vrouw op dit moment nog te duur. En dan helemaal om samen te wonen, want de hobby van 'retronintendo' tot mijn andere hobby (http://vdwaardenburg.nl/radiocontrol/team-associated-rc8t/) worden door het vrouwenvolk niet tot nauwelijks gesnapt.
En met mijn -toekomstige- 18m² in het centrum van Utrecht is ook niet echt fijn leven met 2 personen, dus nee!
Ik heb daar toch ook geluk in Mijn vriendin begrijpt mijn collectie volledig > ze zou het zelf nooit verzamelen maar ze kijkt zelf wel uit op marktjes of er iets bijligt