We hadden gisterenavond barbecue en kampvuur met een paar vrienden en ik dacht dat ze mij vanmorgen beet aan het nemen waren door mij wijs te maken dat Jackson was gestoren... spijtig genoeg was het geen mopje !
---------------------------------------- "OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
Echt jammer. Ik was deze nacht in Antwerpen, en iedere mens dat we tegenkwamen had het over Michael. Eerst dacht ik ook dat het een grap was, maar thuis heb ik direct CNN opgezet, en helaas is het allemaal waar. Spijtig, zó'n talent weg...ik had doodgraag z'n come-back nog meegemaakt...schitterende zanger, performer, producer.
Die man had zoveel mee gemaakt, niet normaal. Ik denk dat het voor hem wel beter is om niet meer te leven. Die man is door diverse mensen (en media) uitgekotst, wat onterecht is, vind ik.
Ik ben vorige week This Is It gaan zien, en het was geweldig. De man had de stem én de moves nog. De show zelf was trouwens heerlijk bombastisch met belachelijk veel special effects en truukjes. Adembenemend.
Nikske uitzuigen. 't Is gewoon een historisch document dat laat zien hoe goed hij nog bezig was. Je mist wat, echt waar!
edit: natuurlijk weet ik ook wel dat die film bedoeld is om het verlies van de reeks geplande concerten op te vangen, maar geloof me: als je wil zeggen dat je MJ nog 'live' - en in erg goeie doen - hebt kunnen bezig zien, is nu je kans!