Altijd leuk om rond een poll een discussie te hebben he
Ik ben gegaan voor : Jazeker, ver weg van huis! Juli : Disneyland Parijs paar dagen, weekje naar Spanje Augustus : Fietsvakantie in Denemarken , Pukkelpop
PukkelPoP ! Spijtig genoeg zal ik er dit jaar niet bij zijn...
Ik ga half juli twee weekjes naar Wales en voor de rest zie ik wel. Waarschijnlijk blijf ik gewoon thuis (dat is ook een klein beetje vakantie) en voor de rest zal ik wel in Leuven zitten .
---------------------------------------- "OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
hopelijk gaat de vakantie naar italie (venetie) nog door... (mijn ma neemt ons mee => gratis reisje ) anders zal het noppes worden dit jaar... misschien nog een weekje ofzo een huisje huren van centerparcs ofzo we zien dan wel
de stad is een stuk mooier dan enkele jaren geleden. ze zijn druk bezig met renovaties en het water is nu ontzettend helder hoe dan ook is het zeker de moeite om deze stad eens te bezoeken en inderdaad, toen we het filmpje van AC2 aan het kijken waren hadden we zo van he daar hebben we gelopen
Voor mij wordt het kamperen of een nader te bepalen anders reis. Naar jaarlijkse gewoonte zal iedereen evenwel te lui zijn om iets te regelen, en zal ik thuis blijven zitten