mja, we zitten te peisen dat we ze beter gelijk op ebay gesmeten hadden vooral tooie en party blijken (zelfs cart only) redelijk wat waard te zijn... en ik neem aan dat jullie niet de ebay prijzen gaan geven
Geen idee wat ze waard zijn eigenlijk? Als je een prijs geeft voor ze allevier, zal ik er eens over nadenken . Wil gewoon op mijn nieuw aangekochte N64 kunnen spelen !
---------------------------------------- "OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
voor 50excl mogen ze weg anders smijt ik ze op ebay ik weet dat het veel lijkt maar vooral party en tooie gaan gewoon voor zot veel weg. op ebay zou ik wel meer kunnen krijgen met geduld maar kverkoop ze liever langs deze weg aan mensen die ik mag
Tooie en party zijn idd wel wat waard... Ik heb tooi een tijdje geleden cart-only verkocht voor 17,50 en party voor 15 euro dus je kan ze misschien beter op ebay gooien of even afwachten wat ze hier willen
de prijs is natuurlijk altijd bespreekbaar maar ze gaan niet de deur uit voor 5 per stuk
@tetsuo: we hebben het voordeel dat we redelijk veel geduld kunnen opbrengen en kheb een hekel aan het verkopen op ebay maar soms vind je enkel daar de zotte prijzen ^^